طریقت کاراته موجب رشد جسمی و روحی در زندگی می شود

تبریز پویا – الهام خیرجو: به منظور ارج نهادن به زحمات پیشکسوتان و استفاده از تجربیات این عزیزان، گفتگویی را با “خسرو دانش” از اساتید برجسته در کاراته انجام دادیم. دانش از اساتید برجسته و صاحب تجربه در رشته کاراته استان است که چند دهه از عمر خود را صرف فعالیت و قهرمان پروری در این رشته کرده است.

تربیت اصولی شاگردان

همه به این موضوع واقف هستیم که از مهمترین مسئولیتهای مهم اساتید در هر رشته ورزشی، در اختیار گذاشتن دانش و مهارت و تربیت شاگردان خوب است. بی شک خسرو دانش در این مرحله از فعالیت خود موفق بوده است.
او می گوید: اکثر مربیان کاراته در استان فعالیت خود را با من آغاز کرده اند، عسگر نوجوان که از دلسوزترین و زحمتکش ترین مربیان است. حسن جواندیده، زنده یاد علی اسعدی، محمد حسین لطفی که اولین عنواندار قهرمانی آسیا بود، انوری فرد، ابراهیم رضایی، شهرام گلناری، علیرضا پورنجمی و … از مربیان زحمتکش استان هستند که کارشان در کاراته را با من شروع کردند.

ماه مبارک رمضان و بهترین خاطره

بی گمان همه ما به فیوضات ماه مبارک رمضان واقف هستیم، همه هم در عمر خود خاطره ای از روزهای پربرکت ماه مبارک رمضان داریم.
خسرو دانش با تعریف خاطره ای از ماه رمضان می گوید: در ماه مبارک رمضان مراسمی را در باشگاه شخصی خودم برگزار می کردم که دوستان از اینکه در ماه معنوی در کنار هم بودند ابراز رضایت داشتند، این حس برای من بهترین خاطره در ماه مبارک است.

طریقت کاراته و تاثیر بسزای آن در زندگی

کاراته ورزشی برای پرورش روح و جسم است. دانش در مورد اهمیت رعایت اصول اخلاقی کاراته می گوید: رعایت اصول کاراته از مهترین ابعاد در فعالیت این رشته است و تاثیر مثبتی بر زندگی دارد. باید از دروغ پرهیز کرد و جوانمردی را سرلوحه خود قرار داد. به کسانی که در این رشته فعالیت دارند توصیه ام این است که همیشه این اصول را سرلوحه کار خود قرار دهند.

پایان دیدار با دعای خیر

در پایان این دیدار خسرو دانش با گشاده رویی و دعای خیر بدرقه راهمان شد.
او در پایان از مربیان زحمتکش استان مجدد یاد کرده و می گوید: کاراته استان نیازمند انسجام و همدلی مربیان است و بهتر است همه از حواشی کاراته به دور باشند. برای شما اصحاب رسانه هم آرزوی سلامتی دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

باشگاه های استان 100 میلیارد تسهیلات حمایتی کرونا دریافت کرده اند

دوشنبه 6 اردیبهشت 1400
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، ابراهیم فیروزی از آخرین وضعیت تسهیلات حمایتی بانکی اعطایی به باشگاههای ورزشی استان خبر داد. او گفت: در شرایط کرونایی که از اسفند 1398 بر کشور مستولی و براساس مصوبات ستاد ملی […]