کنار گذاشتن آقایی تصمیم باشگاه بود

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: پیش بینی بازی سخت مقابل استقلال خوزستان را داشتیم.

به گزارش تبریز پویا،پاکو خمس در نشست خبری بعد از بازی با استقلال خوزستان، اظهار کرد: همانطور که پیش بینی کرده بودیم بازی سختی بود و می دانستیم که با حریف سختی بازی می‌کنیم. به خصوص در این زمین که چمن مقداری بلند و خشک بود و توپ به خوبی روی آن به شکلی که ما می خواهیم حرکت نمی کرد.
وی افزود: بازیکنان ما امروز تسلیم نشدند و تا آخرین دقایق ادامه دادند و توانستیم یک نتیجه ارزشمند جلوی یک حریف سخت و در یک زمین سخت و شرایط آب و هوایی دشوار به دست آوریم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور در خصوص تغییر در نحوه بازی این تیم نسبت به فصل گذشته گفت: فکر نمی‌کنم نسبت به فصل گذشته تغییر خاصی داشته باشیم‌ و پارسال نیز از جناحین سانتر می کردیم و بازیکنی مثل رضا اسدی داشتیم که خوب سر می زد. امسال هم در سانتر کردن زیاده روی نمیکنیم‌ اما سانتر هم بخشی از بازی ما است که این کار را انجام می دهیم.
وی در پاسخ به این سوال که چرا تراکتور بازیکن جذب می کند و سپس آن بازیکن را کنار می گذارد و چرا آقایی هم کنار گذاشته شد؟ افزود: کنار گذاشتن آقایی فقط تصمیم باشگاه بود و بنابراین من نمی‌توانم درباره کاری که مسوولیت آن با من نبوده پاسخ دهم. تصمیماتی که من نمی گیرم را نمی توانم درباره آن پاسخگو باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دومین برد تراکتور با درخشش ریکاردو آلوز

یکشنبه 12 شهریور 1402
تیم فوتبال تراکتور موفق شد استقلال خوزستان را در دیدار معوقه از هفته سوم بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر را مغلوب کند.