عزم راسخ مسی هابرای بردی دیگر

فوتسالیست‌های باانگیزه مس سونگون ورزقان فردا پنجشنبه ۱۳ بهمن با عزمی راسخ و روحیه مضاعف در خانه آنا صنعت پاسارگاد قم به میدان می‌روند.

به گزارش تبریز پویا،تیم مس سونگون ورزقان دریکی از بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال فردا میهمان آنا صنعت پاسارگاد قم است. این دیدار صحنه رویارویی دو تیمی خواهد بود که با اهداف متفاوت به دنبال سه امتیاز هستند.

شاگردان اسماعیل تقی پور با 60 امتیاز کماکان صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر بوده و برای حفظ فاصله شش امتیازی خود با گیتی پسند، پیش از تقابل هفته آینده، به دنبال کسب پیروزی در این دیدار خارج از خانه هستند. در سمت مقابل آنا صنعت پاسارگاد قم با 22 امتیاز از 23 بازی در مکان دوازدهم حضور دارد.

مس سونگون ورزقان هفته گذشته در شرایطی که با دو گل از حریف خود کراپ پیش بودند، با اشتباهات عجیب داوری که تا آخرین لحظات کار ادامه داشت، بازی را واگذار کردند. آنا صنعت نیز هفته گذشته با سه گل از سد رکن آذین قعر جدولی گذشت.

دیدار تیم‌های مس سونگون ورزقان و آنا صنعت پاسارگاد قم همزمان با تمامی بازی‌های دیگر هفته بیست و چهارم لیگ برتر، از ساعت 16 آغاز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تیم فوتسال مس سونگون بر آنا صنعت قم غلبه کرد

پنج‌شنبه 13 بهمن 1401
دیدار تیم های آنا صنعت پاسارگاد قم و مس سونگون ورزقان از چارچوب هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور با پیروزی مس سونگون پایان یافت.