جشنواره هدف، تاثیر مثبتی در بین ورزشکاران داشته است

به گزارش تبریز پویا؛ رفعت حسنی با بیان اینکه یخ نوردی رشته جدیدی است و در کل ایران ۲۰ داور در این رشته فعالیت دارد، گفت: من تنها داور این رشته در شمالغرب کشور هستم.

او افزود: در مسابقات کشوری جام سرد و مسابقات اسکای رانینگ در اراک قضاوت کرده ام.

این داور یخ نوردی گفت: چون شرکت کننده ها اطلاعاتی از داور مسابقات ندارند، دیدن همشهری خود در بین شرکت کننده ها شور شعف بیشتری دارد و کنترل کردن هیجانات یکی از کارهای سخت داوری است.
حسنی، ادامه داد: چون رشته یخ نوردی رشته ای جدید در ایران است، به علت کمبود بودجه، محدودیتهای بسیاری به لحاظ تمرینی داریم از جمله بدون دیواره تمرینی درای پلینگ، شرکت کننده های با استعدادمان در مسابقات شرکت می کنند که بسیار سخت است. برای تامین این قبیل امکانات نیاز به اسپانسر برای دیواره یخی داریم.
برترین داور زن هیئت کوهنوردی از موسسه رسانه ورزش تبریز برای برگزاری چنین جشنواره ای تشکر کرد و گفت: امیدوارم با کمک رسانه ورزش دوستان زیادی به این رشته هیجان انگیز علاقه پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جشنواره هدف رشته های ورزشی ناشناخته را معرفی کرد

چهارشنبه 1 مرداد 1399
به گزارش تبریزپویا، نسیم میرزایی گفت: رشته ورزشی هاکی و قهرمانان این رشته تاکنون به این شکل معرفی نشده بودند، جشنواره هدف اقدامی بزرگ در این خصوص انجام داده است. میرزایی درخصوص فعالیت ورزشی اش در رشته هاکی گفت: به مدت ۹ سال است در این رشته فعالیت دارم. ازطریق […]