فرصت‌ سوزی تراکتور در شب شکست سپاهان

تیم فوتبال تراکتور تبریز در شبی که جدی‌ ترین رقیبش یعنی سپاهان در برابر قعرنشین لیگ شکست خورد، نتوانست از مسابقه خانگی خود برابر آلومینیوم اراک نتیجه‌ای بهتر از تساوی کسب کند.

به گزارش تبریز پویا ، هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شامگاه امروز با برگزاری دو دیدار به پایان رسید که طی آن تیم تراکتور در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز برابر تیم آلومینیوم اراک تن به تساوی یک بر یک داد.

در این دیدار ابتدا تیم میزبان با حرکت انفرادی مسعود هاشم‌نژاد در دقیقه ۳۷ به گل رسید اما در ادامه تیم آلومینیوم اراک با ضربه سر مهران موسوی در دقیقه ۸۳ به گل تساوی دست یافت.
تلاش دو تیم در دیگر دقایق بازی ثمری نداد و در شبی که سپاهان به عنوان جدی‌ترین رقیب تراکتور در خانه صنعت نفت آبادان شکست خورد، شاگردان پاکو خمز نتوانستند از این فرصت استفاده کنند و به یک امتیاز این مسابقه بسنده کردند.
بیش از بیست هزار هوادار تراکتور که خود را به ورزشگاه یادگار امام ره تبریز رسانده بودند، برای دومین بازی متوالی دو امتیاز خانگی را از دست دادند تا با توجه به برد دیشب پرسپولیس برابر گل گهر، فاصله تراکتور با صدر بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مربی تراکتور: دوندگی و شجاعت کمتری داشتیم/ ناراحتیم که مساوی کردیم

یکشنبه 19 فروردین 1403
مربی تیم فوتبال تراکتور با ابراز ناراحتی از تساوی خانگی این تیم برابر آلومینیوم اراک گفت: باید برای دیدار بعدی ریکاوری مناسبی داشته باشیم.