فینال لیگ برتر فوتسال زیر نظر سرمربی تیم ملی

به گزارش تبریز پویا تیم‌های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان طی روزهای جمعه ۳۰ خرداد و جمعه ۶ تیرماه برگزار کننده دو بازی رفت و برگشت فینال لیگ برتر فوتسال هستند تا چهره قهرمان این فصل رقابت‌ها بالاخره مشخص شود.

با توجه به شیوع بیماری کرونا تمهیدات ویژه‌ای برای برگزاری این دو بازی اندیشیده شده که مهمترین آن برگزاری بازی‌ها بدون حضور تماشاگر است. از سوی دیگر برای ورود افراد به سالن مسابقات نیز محدودیت‌های شدیدی اعمال خواهد شد.در این شرایط کادرفنی تیم ملی فوتسال با هماهنگی با میزبان لیگ فوتسال قصد دارد در هر دو بازی رفت و برگشت فینال حضور داشته باشند.

با تصمیم ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی برنامه حضور کادرفنی تیم ملی در اصفهان و تبریز در اختیار سازمان لیگ فوتسال قرار گرفته تا از نزدیک این دو بازی حساس را نظاره کنند.

اردوی تیم ملی با حضور بازیکنان اصلی پس از این دو بازی برگزار می‌شود و عملکرد بازیکنان شاخص در این دو دیدار در دعوت آن‌ها به تیم ملی فوتسال تاثیرگذار خواهد بود.

یک دیدگاه برای “فینال لیگ برتر فوتسال زیر نظر سرمربی تیم ملی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کاروان "لاله های نارنجی" به اصفهان رسید

پنج‌شنبه 29 خرداد 1399
کاروان تیم فوتسال مس سونگون که در دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال روز جمعه در اصفهان مهمان تیم گیتی پسند خواهد بود، دیروز و در فاصله ۲ روز مانده به آغاز بازی فینال وارد اصفهان شد. مس سونگون در مسابقه با گیتی پسند هیچ محروم و مصدومی ندارد و […]