قصه تکراری تراکتور؛ عباس زاده گل زد، اخباری ناجی شد!

به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، هفته هفدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور با برتری خانگی دو بر یک تیم تراکتور برابر نساجی همراه بود.

در این دیدار که عصر امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد، ابتدا این تیم نساجی بود که در دقیقه 12 با ضربه محمود قائد رحمتی به گل رسید اما 10 دقیقه بعد محمد عباس زاده گلزن اول تراکتور در فصل جاری، با ضربه سر گل تساوی تیم رسول خطیبی را به ثمر رساند تا نهمین گل فصل خود را بزند.
آخرین دقیقه نیمه نخست نیز میثم تیموری پاس اشکان دژآگه را تبدیل به گل دوم تراکتور کرد تا نتیجه بازی در همان 45 دقیقه اول ثبت شود.
در نیمه دوم این دیدار دو تیم موقعیت هایی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما توپی از خط دروازه ها رد نشد تا بازی با همان نتیجه دو بر یک به سود میزبان به پایان برسد.
در این دیدار با وجود درخشش دوباره محمدرضا اخباری، خط دفاع تراکتور نگران کننده ظاهر شد و موقعیت های زیادی به این حریف داد.
نکته جالب توجه این دیدار، گلزنی دو بازیکنان مازندرانی تراکتور برابر تیم استان خود بود.
همچنین تراکتوری ها در این بازی با اسپانسری هافمن روی پیراهن خود وارد زمین مسابقه شدند.
تراکتور با این پیروزی 26 امتیازی شد تا با توجه به باخت پیکان و آلومینیوم و توقف مس، صنعت نفت و گل گهر، تا رده پنجم و نزدیکی مربع بالانشینان صعود کند.
نساجی هم با قبول یازدهمین شکست فصل خود، 10 امتیازی باقی ماند تا در رده ماقبل آخر جدول باقی بماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ذوب ماشین در نقش جهان/ سلطان صعود، جدی ترین گزینه سقوط!

شنبه 16 اسفند 1399
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، یکی از حساس ترین بازی های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه نقش جهان بین تیم های ذوب آهن اصفهان و ماشین سازی تبریز برگزار شد. دیداری که بین تیم های چهاردهم و شانزدهم جدول به انجام رسید و در […]