توسعه مجتمع سایمان نیاز به حمایت شهرداری دارد

ارسلان منفرد در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا در خصوص فعالیت های مجتمع ورزشی سایمان و سوابق ورزشی خود در این رشته اظهار کرد: مجتمع سایمان مجموعه ای برای علاقه مندان و ورزشکاران رشته اسکیت است. من ۱۶ سال در تیم ملی ایران در رشته اسکیت هاکی فعالیت کردم و مقام دوم و سوم آسیایی را در این رشته کسب کردم. یکسال بعنوان مربی تیم ملی اسکیت ایران و یکسال نیز در تیم ملی ترکیه در رشته اسکیت هاکی فعالیت کردم.

او به برخورداری مجتمع سایمان از استانداردهای زمین اسکیت اشاره کرد و افزود: زمین اسکیتی که در تبریز داریم نه تنها از لحاظ ابعاد و استانداردهای بین المللی منحصر به فرد است، بلکه در خاورمیانه نیز مطرح است. این زمین، با مشارکت شهرداری در اختیار این مجموعه قرار گرفته است.
منفرد از آموزش زیرشاخه های رشته اسکیت در این مجتمع خبر داد و گفت: از زیر شاخه های اسکیت در رشته های اسکیت هاکی، اسکیت سرعت، اسکیت هنری، فری استایل و رولبال فعالیت داریم. در رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان تیم داریم و در لیگ های استانی و کشوری شرکت می کنیم. در رشته رولبال مقام اول کشور را کسب کردیم، سال 98 در هاکی قهرمان ایران شدیم و در فری استایل عضو تیم ملی داریم. در اسکیت هاکی نیز چهار نفر عضو تیم ملی داریم.
او بیان کرد: یک دیوار سنگنوردی نیز در مجتمع سایمان داریم که هرچند خیلی ارتفاع ندارد اما برای شروع و جذب ورزشکار در این رشته مناسب است و برادران آقایی مربیگری این رشته را بر عهده دارند.
مسئول مجتمع سایمان از توسعه این مجموعه در آینده خبر داد و گفت: توسعه دیوار سنگنوردی از لحاظ ارتفاع و ابعاد آن از جمله برنامه هایی است که در آینده خواهیم داشت. در ساخت اولیه این زمین اسکیت پیش بینی تبدیل زمین اسکیت به پاتیناژ را کرده بودیم که زیرساخت های موجود برای این کار مهیا است و تنها نیاز به نصب تجهیزات دارد.
او افزود: متاسفانه بعد از شش سال از آغاز به کار این پروژه و به دلیل اختلافاتی که با شهرداری در این پروژه وجود دارد، از توسعه آن منصرف شدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نا آشنایی بازیکنان تراکتور با سیستم غریب سه دفاعه/ وقتی منصوریان ستاره ها را محو می کند!

شنبه 8 آذر 1399
به گزارش تبریز پویا، احد عباسی کارشناس و آنالیزور مطرح فوتبال استان و کشور نظرات فنی خود در خصوص علل ناکامی تراکتور علیرضا منصوریان در سه بازی نخست را اینگونه تشریح کرده است:   عملکرد ضعیف تراکتور در سه بازی نخست فصل زمانی مشهودتر می شود که این تیم دو […]