هدف ما قهرمانی در لیگ برتر است

فاطمه بابایی در گفتگوی اختصاصی با تبریز پویا در خصوص بازی های تیم بدمینتون استان آذربایجان شرقی در مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: “میلاد”، نام تیم بدمینتون استان است و در رقابتهای لیگ برتر تا به حال خوب درخشیده است. از شش بازیکن این تیم، پنج نفر ملی پوش است و قوی ترین تیم این دوره از رقابتها را داریم.
او در خصوص بازیهای تیمش در هفته های اخیر لیگ برتر گفت: در هفته چهارم لیگ که به میزبانی تهران برگزار شد، تیم تهران را در ورزشگاه شهید شیرودی شکست دادیم. ما تیمهای زنجان و مشهد را نیز شکست دادیم و از اول فصل تاکنون صدرنشین هستیم. بازی بعدی ما در لیگ برتر، یکم آبان به میزبانی تبریز و برابر تیم شاهرود خواهد بود.
بابایی با اشاره به وضعیت و روحیه خوب بازیکنان تیم میلاد، گفت: روحیه بچه ها بسیار خوب است و تمرینات خوبی را در آکادمی انجام می دهیم. خدا را شکر همه چیز خوب است و تیم از آمادگی لازم برای ادامه مسابقات برخوردار است و من امیدوارم در لیگ امسال بتوانیم جام قهرمانی را از آن خود کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کاراته استان به تغییرات اساسی نیاز دارد

یکشنبه 13 مهر 1399
به گزارش تبریز پویا، احمد علیپور با اشاره به وضعیت فعلی هیئت کاراته استان، افزود: با توجه به اینکه قبل تر هم هیئت کاراته استان به صورت سرپرستی اداره می شد، جز دوران مرحوم اسماعیل معصومی، متاسفانه هیئت هیچگونه پیشرفتی نداشته است. او ادامه داد: به عقیده من دکتر نیکوخصلت […]