اختتامیه جشنواره‌ ملی اتفاق 3 در تبریز برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، اختتامیه جشنواره‌ ملی اتفاق 3 با حضور ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، محمد مهدی تندگویان معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان و زهره الهیان رئیس فراکسیون سازمان‌های مردم نهاد مجلس در محل آمفی تئاتر هتل پارس ائل گلی تبریز برگزار شد.

در این آیین زهره الهیان رئیس فراکسیون سازمان‌های مردم نهاد گفت: با حمایت دستگاه‌های دولتی، سمن ها می توانند در امور کشور مشارکت کنند و اگر بخواهیم به آینده کشور و پیشرفت آن فکر کنیم باید به جوانان فکر کنیم.

او ادامه داد: دانشمندانی که در زمینه کرونا تلاش می کنند عمدتا جوان هستند. سرمایه اصلی کشور همین جوانان هستند و بیانیه گام دوم انقلاب نیز خطاب به جوانان‌ و بر این اساس برنامه ریزی شده است.

ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی نیز در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: مجمع استانی و ملی شناسه ملی دارند و امیدواریم در سال‌های بعد نیز شاهد فعالیت آنها باشیم. با این حال کیفی سازی برنامه ها توسط سازمان‌های مردم نهاد که از فعال ترین بخش‌های غیردولتی کشور هستند، توسط معاونت جوانان وزارت ساماندهی و مدیریت می شود.

او ادامه داد: برنامه های متنوعی توسط معاونت امور جوانان اداره کل اجرا می شود و من به عنوان مدیرکل همواره قدردان زحمات همکاران عزیزم هستم.

بهتاج اظهار کرد: ما تلاش می کنیم اقداماتی انجام شود تا جوانان و دولت کنار هم بیایند و به تعالی جوانان کمک کنند چرا که بدون اتفاق و اتحاد، موفقیت در هر مسیری به سختی روی می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سطح فنی دوازدهمین دوره لیگ برتر خوب بود

پنج‌شنبه 21 اسفند 1399
سجاد ممی زاده در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر هاکی باشگاهای کشور که با حضور هشت تیم در تهران برگزار شد، کیفیت خوبی داشت و ما در حضور تیم های قدر، توانستیم مقام سوم را کسب کنیم. او ادامه داد: در این […]