لبخند جام به مس/رقص لزگی “لاله های نارنجی” در نصف جهان

به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، مسی ها در این بازی با نتیجه ۴ بر ۳ گیتی پسند، حریف سنتی خود را در خانه این تیم قدرتمند شکست دادند تا همچون فصل گذشته، راه قهرمانی لاله های نارنجی از نصف جهان عبور کند.

گیتی پسند در حالی در خانه برابر مس سونگون زانو زد که امید فراوانی داشت با کسب پیروزی خانگی، با اندوخته ای قابل اتکا راهی بازی برگشت در تبریز شود، اما بازی و نمایش هوشمندانه مسی ها مانع از این اتفاق شد تا ورق به سود نماینده آذربایجان برگردد.

برد خفیف مس در شرایطی به دست آمد که در فاصله ۳ دقیقه مانده به پایان بازی، مس با نتیجه ۴ بر یک از حریف خود پیش بود اما گیتی پسند با استفاده از سیستم پاورپلی، توانست دوگل بزند و فاصله خود را با حریف کم کند.

شاگردان علی افضل در این بازی با هت تریک فرهاد فخیم، بازیکن کهنه کار و بومی خود، و تک گل سعید تقی زاده، با چهار گل، بازی رفت را به سود خود خاتمه دادند تا با خیالی آسوده و راحت، چشم به بازی برگشت در تبریز و تکرار قهرمانی بدوزند.

مسی ها که ششم تیرماه در سالن پورشریفی تبریز میزبان گیتی پسند در بازی برگشت خواهند بود، امید فراوانی دارند تا با پیروزی در بازی برگشت، سومین قهرمانی پیاپی خود را به دست بیاورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

"آقا فرهاد"؛ مرد تمام نشدنی، ماشین گلزنی!

جمعه 30 خرداد 1399
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، فرهاد فخیم، بازیکن کهنه کار و با تجربه مس سونگون که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتسال و باشگاه های دبیری و مس را در کارنامه دارد، همچنان بوی گل می دهد و امروز با هت تریک طلایی خود، به تنهایی زمینه ساز پیروزی […]