“آقا فرهاد”؛ مرد تمام نشدنی، ماشین گلزنی!

به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، فرهاد فخیم، بازیکن کهنه کار و با تجربه مس سونگون که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتسال و باشگاه های دبیری و مس را در کارنامه دارد، همچنان بوی گل می دهد و امروز با هت تریک طلایی خود، به تنهایی زمینه ساز پیروزی با ارزش مس در بلزی رفت فینال اصفهان شد.

فرهاد فخیم از جمله بازیکنان باتجربه و خوش تکنیک فوتسال تبریز به شمار می رود که همواره با تعصب و جنگندگی و نیز عطش سیری ناپذیرش برای موفقیت و پیروزی شناخته می شود.

فرهاد فخیم علاوه بر چندین قهرمانی با تیم ملی فوتسال در آسیا، سابقه چندین قهرمانی در لیگ برتر با تیم های فولاد ماهان و فیروز صفه اصفهان، دبیری تبریز و دو قهرمانی با مس سونگون در لیگ برتر ایران و نیز یک مقام قهرمانی باشگاه های آسیا با مس و دو نائب قهرمانی باشگاه های آسیا با مس و دبیری تبریز را در کارنامه ورزشی خود به ثبت رسانده و در آستانه کسب چهارمین قهرمانی لیگ برتر ایران قرار دارد.

فخیم بدون تردید پرافتخارترین فوتبالیست تبریز و شمالغرب کشور محسوب می شود که همچنان در ۳۵ سالگی، خوب گل می زند و عصایی دست مربیان مس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دژاگه: دیگر به تبریز برنمی گردم!

شنبه 31 خرداد 1399
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، در بحبوحه حواشی مربوط به از سرگیری دوباره رقابت های لیگ برتر فوتبال و زمزمه های کناره گیری برخی تیم ها، از جمله تراکتور و ماشین سازی تبریز از ادامه لیگ، کاپیتان تیم نراکتور طی اظهارنظری عجیب مبنی بر عدم باز،شت به تبربز، هواداران […]