آمادگی بازیکنان مس برای شروع مسابقات لیگ برتر

احد عباسی امروز در گفتگو با پایگاه خبری تبريز پويا اظهار کرد: تمرينات تيم مس برای فصل جدید لیگ برتر فوتسال از اول مهر 99 شروع شده و این تمرینات با رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه دارد.

او افزود: تاريخ شروع ليگ برتر، یکم آبان 99 اعلام شده بود كه با وضعيت پيش آمده و تمهيدات ستاد مبارزه با كرونا، فعلاً با تاخير مواجه شده است.

عباسى گفت: يك اردوى يك هفته اى در ورزقان و سه هفته تمرین در تبريز براى آماده سازى تيم انجام شده است كه همزمان با اين اردوها و تمرینات، سه بازى با تيم هاى عقاب تبريز، آروين قالا ماكو و كراپ الوند قزوين برگزار کردیم که هر سه مسابقه با بُرد مس همراه بود.

او افزود: فعلاً بازى هاى ليگ شروع نشده است اما با این حال بازيكنان مس به تمرينات خود ادامه مي دهند و منتظر شروع بازى ها هستند.

این آنالیزور بادانش و جوان از اتمام مدت محروميت علی افضل سرمربى تيم مس سونگون تا دو ماه آینده خبر داد و گفت: آقای افضل با ممنوعیت حضور در سالن مواجه نیست و ایشان مي تواند از روی سكو بر مسابقات نظارت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پارکورکاران فرصتی برای پیشرفت ندارند

چهارشنبه 14 آبان 1399
هادی زارعی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری تبریز پویا در خصوص تغییرات اخیر کمیته پارکور اظهار کرد: پیشنهادهای داده شده را هیئت قبول نمی‌کرد و فعالیتها راکد مانده بود در حالیکه در شهرهای دیگر با رعایت پروتکل ها برگزاری مسابقات مجازی خوب پیش می‌رود و چون توجهی به پیشنهادات […]