مس سونگون با طلسم شکنی قهرمان نیم فصل شد

تیم مس سونگون ورزقان توانست با تحمیل اولین شکست فصل برای تیم سن ایچ،‌ قهرمان نیم فصل شود.

به گزارش تبریز پویا،تیم مس سونگون ورزقان در آخرین بازی نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران از ساعت ۱۶‌ امروز در سالن بدون تماشاگرپورشریفی تبریز به مصاف سن ایچ ساوه رفت و توانست با تحمیل اولین شکست فصل به این تیم،‌ قهرمان نیم فصل شود.

شاگردان تقی پور کار را هجومی شروع کردند و اگر کمی خوش شانس بوده و دقت بیشتری داشتند خیلی زود می‌توانستند به گل برسند.‌ بازی اما در ده دقیقه نخست گلی نداشت تا اینکه مرتضی عزتی با یک کنترل عالی و ضربه بغل پای زیبا در دقیقه ۱۲‌ گل اول میزبان را زد.

مس با ادامه حملات خود در دقیقه ۱۴‌ توسط سالار آقاپور گل دوم را هم زد و یک دقیقه مانده به پایان ۲۰‌ دقیقه نخست مجتبی پارساپوردروازه سن ایچ را باز کرد تا نیمه اول با نتیجه ۳-۰‌ به سود مس به پایان برسد.

شروع نیمه دوم برتری دوباره مس سونگون را به همراه داشت و این تیم خیلی زود در دقیقه ۲۲‌ توسط حمید احمدی نتیجه را ۴-۰‌ کرد.‌ بعد از اینکه سن ایچ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد،‌ مهدی جاوید توانست گل پنجم تیمش را در دقیقه ۲۹‌ بزند.‌ و سه ‌ دقیقه بعد هم حسین سبزی توانست نتیجه را شش بر یک کند.‌ با این برد،‌ مس ۳۳‌ امتیازی شد و با قهرمانی نیم فصل اول به کار خود خاتمه بخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقبال از تنیسور قهرمان آذرشهری در زادگاهش

پنج‌شنبه 19 آبان 1401
ورزشکار نوجوان آذرشهری که در مسابقات تنیس روی میز آسیا به مقام قهرمانی دست یافته بود با استقبال ورزش دوستان وارد زادگاهش شد.