مس سونگون قهرمان نیم‌فصل نخست لیگ یک جوانان استان شد

تیم فوتبال مس سونگون با پیروزی پرگل برابر تیم منتخب ملکان توانست عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته یک جوانان استان را کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، هفته پنجم و پایانی نیم فصل نخست رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول جوانان آذربایجان شرقی امروز با برگزاری سه دیدار پیگیری شد که در یکی از بازی‌های مهم، تیم مس سونگون به سرمربیگری محمود نصیرپور موفق شد در زمین چمن فرودگاه تبریز با نتیجه ۵ بر ۲ از سد تیم منتخب ملکان عبور کرده و با بازگشت دوباره به صدر جدول، عنوان قهرمانی نیم‌فصل نخست این مسابقات را با کسب ۱۱ امتیاز از پنج بازی به نام خود ثبت کند.

در این دیدار علیرضا فرجامی و امیر بابایی هر کدام دو بار و امیر نوروزی یک بار برای تیم مس گلزنی کردند. همچنین مهدی محمدپور دو پاس گل و عطا صالح‌نیا و علیرضا فرجامی هر کدام یک پاس گل در این مسابقه به نام خود ثبت کردند تا جزو چهره‌های برتر این مسابقه لقب بگیرند.
محمود نصیرپور سرمربی، یعقوب عادلی مربی و حامد رستمی به عنوان سرپرست تیم جوانان مس سونگون فعالیت می‌کنند و بختیار حسین‌زاده مربی تیم بزرگسالان مس، مدیر آکادمی و تیم‌های پایه این باشگاه است.
تیم جوانان مس در حالی بدون باخت قهرمان نیم‌فصل نخست رقابت‌های جوانان (زیر ۲۰ سال) استان لقب گرفته که از بازیکنان زیر ۱۷ و زیر ۱۸ سال در ترکیب اصلی خود استفاده می‌کند. در بازی امروز مس برابر ملکان نیز ۹ بازیکن این تیم متشکل از بازیکنان زیر ۱۷ سال بودند. موضوعی که مورد توجه و حمایت یاسر نجف‌زاده مدیرعامل باشگاه نیز قرار گرفته چراکه این نگرش کادرفنی تیم جوانان، تا سه سال بعد می‌تواند تیم جوانان مس را از حیث وجود بازیکنان آماده، هماهنگ و با اخلاق بی‌نیاز کند.
تیم جوانان مس سونگون در هفته آغازین نیم‌فصل دوم، جمعه آینده به دیدار تیم پارسه تبریز می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رومل کیوتو تراکتوری شد

شنبه 23 دی 1402
مهاجم تیم ملی هندوراس به تراکتور پیوست.