معرفی برترین های رولر اسکی آذربایجان شرقی

به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، بعد از یک هفته برگزاری کلاسهای آموزشی و تمرینی زیر نظر فدراسیون اسکی با مربیگری محمد تقی شمشکی سرمربی تیم ملی اسکی صحرانوردی و مدرس رسمی رولر اسکی فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران، یک دوره مسابقه رولر اسکی در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد.
در این دوره، در رده سنی بزرگسالان آقایان تراب مقصودی، حامد نوری و سالار حیدری بوه ترتیب اول تا سوم شدند و به عضویت تیم بزرگسالان استان درآمدند.
در رده سنی زیر 20 سال نیز در بخش خانمها، فائزه ابوالحسن زاده، صبا علیزاده و پرستو آبسالان به ترتیب به عناوین اول تا سوم دست یافتند و در بخش آقایان میلاد کهرابی اول شد، محمد امین عباسیان و شروین نکیسا مشترکا دوم شدند و امیر محمد ابوالحسن زاده به مقام سوم رسید.
در رده خردسالان دختر نیلای اسکندزاده و ملیسا بابایی اول و دوم شدند و در بخش پسران راحم پوزش پذیر و امیر سپهر یدرنجی به مقام های اول و دوم رسیدند.
در پایان به ۳۵ نفر شرکت کنندگان در اولین کارگاه آموزشی رولر اسکی استان آذربایجان شرقی گواهینامه شرکت در دوره توسط عالشی نائب رئیس و دباغی نژاد دبیر هیئت اسکی استان اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استعفای چند مسئول هیئت بدنسازی آذربایجان شرقی

پنج‌شنبه 24 تیر 1400
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، رئیس و دبیر کمیته قویترین مردان، دبیر پرورش اندام شهرستان تبریز، مشاور رئیس هیئت در امور پاورلیفتینگ و چند نفر از داوران این هیئت از سمت خود استعفا دادند. تعدادی از این مسئولان کمیته ها طی نامه ای به رئیس هیئت استان، کناره گیری […]