اختصاصی؛ مشاور امور هواداران تراکتور:

ملتمسانه از هواداران می‌خواهم صبور باشند

مشاور امور هواداران باشگاه تراکتور ساختن تیمی قدرتمند و باکیفیت با حضور سرمربی جدید این تیم را نوید داد.

رحمان یاوران در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا، گفت: با توجه به رزومه سرمربی جدید روسی و ترکمنی الاصل و اطلاع دقیقی که از شرایط فعلی دارم، مطمئنم که برای فصل آینده لیگ برتر تیم فوق‌العاده‌ای بسته خواهد شد.
وی ادامه داد: تیم جدید، بسیار متفاوت و قوی تر از تیم‌های سال‌های قبل می‌شود و هواداران مطمئن باشند که بازیکنان باکیفیت زیادی به تیم جدید تراکتور خواهند پیوست.
مشاور امور هواداران باشگاه تراکتور عنوان کرد: طبق ادله‌های کافی و مستنداتی که در دست داریم، یقینا امسال نگرانی و دغدغه ای برای هواداران و پرشورها نخواهد ماند و تراکتور تیمی در حد قهرمانی و باب میل هواداران خواهد بود.
وی افزود: از هواداران خواهش می‌کنم که همچنان صبورانه منتظر باشند چراکه بازیکنانی در حد تیم ملی به تراکتور خواهند آمد و حداقل چهار بازیکن باکیفیت خارجی هم جذب خواهند شد.
از صحبت‌های رحمان یاوران چنین برمی‌آید که مذاکرات در خصوص انتقال یک ملی پوش به تراکتور در حال انجام است و از طرفی با توجه به رابطه نزدیک و صمیمانه قربان بردیف با سردار آزمون، بازیکنان خارجی پرآوازه روسی و اروپایی به تراکتور اضافه خواهند شد.
گفته می‌شود امسال تعدادی از بازیکنان ملی پوش راهی تبریز می‌شوند تا پیراهن تراکتور را به تن کنند.
حرف‌های مشاور امور هواداران باشگاه تراکتور، رنگ و بوی خاصی دارد و به نظر می‌رسد تراکتور مدل ۱۴۰۱ باکیفیت‌ترین تیم تاریخ لیگ برتر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

راهیابی آرکا آذربایجان شرقی به دور نهایی بسکتبال 3x3 ایران

شنبه 25 تیر 1401
رقابت های منطقه ای بسکتبال 3x3 دختران زیر 16 سال ایران با راهیابی نماینده آذربایجان شرقی به دور نهایی خاتمه یافت.