کناره گیری از ورزش قهرمانی بر خلاف میل شهرداری بود

به گزارش تبریز پویا، حجت الاسلام حمیدی در خصوص تیم داری شهرداری‌های سایر شهرها در ورزش قهرمانی گفت: با توجه به ابلاغیه نهادهای بالادستی و بر خلاف میل باطنی که در سازمان وجود داشت، مجبور به کناره‌گیری از تیم‌داری و حضور در ورزش قهرمانی شدیم اما با این حال از پتانسیل‌ها و توانمندی‌های ورزشی تبریز در رشته‌های مختلف آگاهیم و به دنبال راهی قانونی هستیم تا بتوانیم از این استعدادها حمایت کنیم.

او افزود: هم اکنون در حال تدوین برنامه برای حضور قدرتمندتر در ورزش پایه هستیم که یکی از مسائل مهم در توسعه رشته‌های مختلف است. با این کار هم استعدادیابی صورت می گیرد و هم بستر لازم برای رشد این استعدادها و حضورشان در تیم‌های مختلف مهیا می شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز عنوان کرد: مسئولیت اصلی شهرداری در حوزه ورزش، پرداختن به ورزش همگانی است که در این راستا تلاش می‌کنیم با همگانی کردن ورزش به وسیله برنامه‌های مختلف به این هدف دست پیدا کنیم. البته شیوع ویروس کرونا محدودیت‌هایی ایجاد کرده که از ابتدای سال با پیش‌بینی برنامه‌های مختلف به دنبال رفع این محدودیت‌ها و تبدیل تهدیدها به فرصت بوده‌ایم.

حجت الاسلام حمیدی در خصوص برگزاری پویش تندرستی گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای جبران کمبود فعالیت‌های ورزشی در دوران کرونا، پویش همه برای تندرستی در رشته‌های مختلف ورزشی برنامه‌ریزی شد که طی آن همشهریان عزیز حرکات ورزشی را در منزل، فضای باز و … که مشکلی از بابت ابتلا به کرونا وجود نداشته باشد، انجام داده و با ارسال تصویر یا ویدئو در این پویش شرکت می‌کنند.

او افزود: ویدئوهای مربوط به رکوردزنی یا تصویر نرم افزار مربوط به پویش پیاده‌روی نیز توسط کارشناسان سازمان بررسی شده و نفرات برتر انتخاب می‌شوند. با توجه به وسعت فعالیت‌های مربوطه و پیش‌بینی رشته‌های جدید ورزشی در قالب پویش همه برای تندرستی، جوایز مربوطه نیز به تدریج اهدا می‌شود.

معاون شهردار تبریز در خصوص جزئیات تفاهم‌نامه همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با هیئت والیبال تبریز بیان کرد: تلاش می‌کنیم ورزش را همگانی کرده و امکانات موجود شهرداری را در اختیار تمام همشهریان عزیز قرار دهیم. بر همین اساس تفاهم‌نامه‌ هایی با هیئت‌های مختلف ورزشی امضا می‌کنیم تا با استفاده از تمام پتانسیل‌های موجود، هم به توسعه ورزش شهرمان کمک کنیم و هم با استعدادیابی، زمینه لازم برای رشد ورزشکاران، جوانان و نوجوانان عزیز را مهیا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کوهنوردی به آموزش جدی و اصولی نیاز دارد

چهارشنبه 30 مهر 1399
سعید میرزایی در گفتگوی اختصاصی با تبریز پویا در خصوص رشته کوهنوردی بیان کرد: این رشته سختی های مربوط به خود را دارد و کسانیکه علاقمند هستند در این رشته فعالیت کنند، باید به طور جدی و اصولی آموزش ها و دوره های لازم را طی کنند. او افزود: در […]