نخستین دوره مسابقات بولینگ و بیلیارد در تبریز برگزار می شود

به گزارش تبریز پویا، امین سمندریان با بیان اینکه هیئت بولینگ و بیلیارد و بولس استان دومین جلسه فنی خود را پیرامون برگزاری اولین رنکینگ این رشته برگزار کرد، اعلام کرد: در این جلسه با حضور سید جلال میرمحمدی رئیس هیئت و مدیران کمیته ها، برای برگزاری اولین رنکینگ این رشته در استان برنامه ریزی شد.
او افزود: این مسابقه در شهریور امسال به مناسبت هفته دفاع مقدس و در رده سنی آزاد، بخش آقایان برگزار خواهد شد.
سمندریان در خصوص محورهای مورد این جلسه گفت: آغاز مسابقات، مکان، تاریخ قطعی و تمام موارد این موضوع در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مدیر کمیته آموزش بولینگ و بیلیارد استان ادامه داد: اقداماتی نیزبرای گسترش، رشد و پیشرفت این رشته در این جلسه مورد تصویب قرار گرفت که برگزاری کلاسها، آموزش رایگان و یا تخفیف ویژه برای علاقمندان و همچنین برگزاری کلاس های داوری از آن جمله بود.
او با اشاره به اینکه تاکنون هیئت بولینگ و بلیارد استان بسیار کم کار بود، اظهار کرد: با روی کار آمدن آقای میرمحمدی، هیئت بولینگ و بلیارد استان جان تازه ای گرفته است و من نوید خبرهای خوب را به علاقمندان این رشته می دهم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جشنواره هدف ارزشمندی من را به خودم ثابت کرد/ تندیس هدف از خیلی جوایز ارزشمندتر است

پنج‌شنبه 6 شهریور 1399
لیلا زارع زاده در گفتگو با تبریز پویا اظهار کرد: متاسفانه پیش از این، دبیر هیئت گفته بود که مقام های من ارزشی ندارد اما جشنواره هدف، اقدام بسیار خوبی برای ارزش گذاشتن روی ورزشکاران تلاشگر بود و به شخصه برای من حس بسیار جالبی داشت. او افزود: با توجه […]