نخستین دوره مسابقات طناب زنی مجازی در تبریز برگزار می شود

ناصر تقی زاده امروز در گفتگو با خبرنگار تبریز پویا گفت: برای حفظ نشاط و شادابی شهروندان عزیز نخستین دوره مسابقات طناب زنی مجازی در تبریز برگزار می شود.
او افزود: در بخش آقایان رده سنی کودکان، نوجوانان و جوانان و در بخش بانوان فقط رده سنی زیر ۱۴ سال مجاز به شرکت در مسابقه هستند.
رئیس کمیته طناب زنی استان بیان کرد: ورزشکاران علاقمند به این رشته می توانند جهت شرکت در مسابقه، در مدت زمان ۳۰ ثانیه الی یک دقیقه طناب زنی کنند و فیلم آن را تا پایان آذر به شماره 09142553230 ارسال کنند.
او ضمن اشاره به نمایشی بودن این ورزش، در خصوص معیار داوری و انتخاب برترین ها، گفت: داوری در حضور آقای حبیب مقصودی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز و مربیان برتر انجام خواهد گرفت که در نهایت سه نفر برتر از لحاظ شکل نمایشی این ورزش انتخاب و جوایزی به آنها اهدا خواهد شد.
تقی زاده اظهار کرد: با توجه به پیش بینی ما در خصوص استقبال شهروندان از این مسابقه، بعد از کرونا کلاس های آموزشی برای این ورزش برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عملکرد هیئت دو و میدانی رو به پیشرفت است

دوشنبه 24 آذر 1399
لیلی ظفری امروز در گفتگو با تبریز پویا با اعلام این خبر اظهار کرد: ما در استان آذربایجان شرقی دو ملی پوش به نام های محدثه ابراهیم پور به عنوان رکورددار دوی ۴۰۰ متر ایران و ثنا آذری را داریم اما با توجه به اینکه امسال تست کرونای چهار نفر […]