نشان طلای جوانان جهان را هدف گرفته ام

محدثه ابراهیم پور در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا در ارتباط با آخرین وضعیت خود، اظهار کرد: خودم را برای حضوری موفق در مسابقات جوانان جهان حاضر می کنم. اصلی ترین هدفم به اوج رساندن توانایی بدنم است که بتوانم تمریناتم را برای شرکت در مسابقه جوانان جهان پیش ببرم و مدال طلای این مسابقه را کسب کنم.

او در خصوص پوشش اسلامی ورزشکاران بانوی ایرانی، گفت: ما ایرانی هستیم و این پوشش اسلامی نشان دهنده دین اسلام و ایرانی بودنمان است و من به ایرانی بودنم افتخار می کنم. البته ما ورزشکاران ملی پوش چندان حمایت نمی شویم و من از مسئولان می خواهم ورزشکاران تیم ملی را پشتیبانی و حمایت کنند.

این دونده 18 ساله تبریزی با اشاره به چگونگی روی آوردن خود به رشته دو و میدانی، عنوان کرد: من قبل از دو و میدانی، در رشته ژمناستیک فعالیت داشتم. به پیشنهاد یکی از مربیان مدرسه، در مسابقات ناحیه ای دوی 300 متر و پرش شرکت کردم و مقام دوم را کسب کردم که پس از آن از ناحیه با من تماس گرفتند و گفتند که استعداد دوندگی دارم و درخواست حضور من را در تمرینات داشتند.

او ادامه داد: بعد از اینکه تمریناتم را شروع کردم متوجه پیشرفت خود در رشته دو و میدانی شدم و این پیشرفت باعث علاقه من به این رشته شد و تصمیم گرفتم به صورت حرفه ای در رشته دو و میدانی به فعالیت خود ادامه بدهم.

ابراهیم پور در مورد مسابقاتی که تاکنون شرکت داشته و مقام هایی که کسب کرده است، گفت: ابتدا در مسابقات بین مدارس، ناحیه و بعد مسابقات استانی، کشوری و استعدادهای برتر شرکت کرده ام. در مسابقات استعدادهای برتر رکورد ملی را جا به جا کردم و عضو تیم ملی شدم.

او افزود: در اردوهایی که تجهیزات برای تمرینات کامل بود حضور داشتم و به مسابقات آسیایی راه پیدا کردم اما متأسفانه با اختلاف صدم ثانیه باختم و اکنون عنوان ششم جهانی را دارم. در کل 14مدال طلای کشوری، شش مدال نقره کشوری، هشت مدال برنز کشوری، مقام چهارم قهرمانی نوجوانان آسیا در هنگ کنگ و مقام چهارم دانش آموزان در کشور کرواسی را کسب کرده ام.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نبودِ امکانات، مشکل اساسی سپک تاکرا است

پنج‌شنبه 27 آذر 1399
سمیه فضلی امروز در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا با اعلام این مطلب، گفت: از وقتی که محدودیت های کرونایی ایجاد شده، ما  تمرینات را بصورت آنلاین برگزار می کنیم‌ که در این خصوص برای هر بازیکن یک توپ ‌و کفش مخصوص سپک تاکرا لازم است اما این تجهیزات […]