نبودِ امکانات، مشکل اساسی سپک تاکرا است

سمیه فضلی امروز در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا با اعلام این مطلب، گفت: از وقتی که محدودیت های کرونایی ایجاد شده، ما  تمرینات را بصورت آنلاین برگزار می کنیم‌ که در این خصوص برای هر بازیکن یک توپ ‌و کفش مخصوص سپک تاکرا لازم است اما این تجهیزات در کشورمان موجود نیست.

او با اشاره به پتانسیل بالای شهرستان مراغه در رشته سپک تاکرا، افزود: از شهرستان مراغه دو بازیکن به نام های زهرا سلیماندوست در رده بزرگسالان و زهرا نبانی در رده جوانان به اردوی تیم ملی مجازی دعوت شده اند.

مربی بانوان کمیته سپک تاکرا مراغه بیان کرد: جوانان شهرستان ما استعدادهای زیادی در سپک تاکرا دارند اما کمبود تجهیزات و سالن موجب شده تا این استعدادها نتوانند پیشرفت قابل توجهی داشته باشند.

فضلی گفت: آقای عبدی رئیس کمیته سپک تاکرا استان از ما حمایت می کنند اما اگر حمایت از ما بیشتر باشد، حرفهای زیادی برای گفتن در مسابقات خواهیم داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

همگانی کردن رشته های ورزشی با بهره گیری از پیشکسوتان

جمعه 28 آذر 1399
حجت الاسلام حمیدی در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا با بیان اینکه امکان فعالیت در حوزه قهرمانی ورزش برای شهرداری وجود ندارد، اظهار کرد: بر اساس سیاست گذاری های صورت گرفته برای ورزش شهرداری تبریز، امکان فعالیت در حوزه قهرمانی نداریم اما توسعه ورزش همگانی یکی از مهم ترین […]