نفرات برتر مسابقات دو و میدانی داخل سالن بانوان آذربایجان شرقی مشخص شدند

به گزارش روابط عمومی هیئت دو و میدانی آذربایجان شرقی، این رقابت ها پنجشنبه 23 بهمن در سالن شهید خسرو علی آبادی تبریز و در مواد 60 متر، 60 متر با مانع، 400 متر، 1500 متر، پرس طول و پرتاب وزنه در دو رده سنی 82.10.10 به بالا و به پایین برگزار شد.

در رده سنی 82 به پایین این مسابقات، در ماده 60 متر سهیلا اسداللهی و آیسان خوش رفتار هر دو از تبریز به ترتیب اول و دوم شدند و سارا آسیابانی از ارومیه سوم شد.
در ماده 60 متر با مانع، سهیلا اسداللهی، مهنا هربی و زهرا اصغری هر سه از تبریز به ترتیب به مقام های اول تا سوم رسیدند. در 400 متر سعیده باباپور، سپیده باباپور و عاطفه صدر هر سه از تبریز به ترتیب اول تا سوم شدند. در 1500 متر سعیده باباپور، الهه خانی و ملیکا میرزایی هر سه از تبریز به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند و در پرش طول مهنا هربی و زهرا اصغری هر دو از تبریز اول و دوم شدند.

در رده سنی 82 به بالا، در ماده 60 متر ثمین جعفرزاده، مریم فرحناکی و زهرا رسول پور هر سه از تبریز به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. در 60 متر با مانع، محدثه مرادی، مریم فرحناکی و اسماء شکوهی هر سه از تبریز به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند. در 400 متر، ثمین جعفرزاده، سانای علیپور و پریسان عباسی هر سه از تبریز به ترتیب اول تا سوم شدند. در 1500 متر آیدا باغبان از تبریز اول شد و گونش جلیلی از اسکو به مقام دوم دست یافت. در پرتاب وزنه حنانه مقدم، مریم قهرمانی و زهرا رسول پور هر سه از تبریز به ترتیب به مقام های اول تا سوم رسیدند و در پرش طول نیز اسماء شکوهی و سودا آذری هر دو از تبریز اول و دوم شدند.

در پایان این مسابقات به نفرات برتر هر ماده از طرف هیئت دو و میدانی آذربایجان شرقی،مدال، لوح تقدیر و جایزه اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نفرات برتر مسابقات دو و میدانی داخل سالن آقایان آذربایجان شرقی مشخص شدند

جمعه 24 بهمن 1399
به گزارش روابط عمومی هیئت دو و میدانی آذربایجان شرقی، این رقابت ها صبح جمعه 24 بهمن در سالن شهید خسرو علی آبادی تبریز و در مواد 60 متر، 60 متر با مانع، 400 متر، 1500 متر، پرش طول و پرتاب وزنه در دو رده سنی 82.10.10 به بالا و […]