هدف مس قهرمانی بود

میثم خیام بازیکن مس سونگون در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: از اول فصل تمرینات پرفشار و خوبی داشتیم و از همان ابتدا نگرش سرمربی و هدف باشگاه قهرمانی بود که شکر خدا به نتیجه رسیدیم.

او افزود: خیلی دوست داشتیم که نتایج خوب و در نهایت قهرمانی ما در لیگ برتر در حضور هوادارانمان رقم می خورد. متاسفانه نبود تماشاگران هیجان بازی ها را کم کرده بود.

خیام درباره حریفان تیم مس در فصل جاری لیگ برتر گفت: تیم های حاضر در فصل جاری لیگ برتر از کیفیت خوبی برخوردار بودند، بخصوص تیم های گیتی پسند و سن ایچ که حریفان سرسختی برای ما بودند و مثل تیم ما از مرحله اول بالا آمدند و برای قهرمانی جنگیدند.

او در مورد وضعیت قراردادش با تیم مس گفت: امسال فصل آخر حضور من در مس بود اما برای سال آینده اگر به توافق برسم، در کنار این تیم خواهم بود.

این بازیکن ملی پوش در خصوص بازی های تیم مس در آسیا عنوان کرد: نتیجه گیری تیم در مسابقات آینده و بخصوص در آسیا، بستگی به سرمربی و بازیکنان و اهداف باشگاه دارد.

او در پایان از موسسه رسانه ورزش که حامی ورزشکاران است، تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برگزاری مسابقات انتخابی کاراته دانش آموزی آذربایجان شرقی بصورت مجازی

سه‌شنبه 4 خرداد 1400
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، به مناسبت بزرگداشت آزادسازی خرمشهر، نخستین دوره مسابقات انتخابی کاراته دانش آموزی با حضور مسئولان هیئت کاراته و نوروزی رئیس انجمن کاراته دانش آموزی برگزار شد. در این مسابقات ۵۵ شرکت کننده از شهرستان های تبریز، مرند، اسکو، ایلخچی و چاراویماق حضور داشتند که […]