اسکی بازان تبریز بخاطر فقدان امکانات برای تمرین به شهرهای دیگر می روند

على اسکندرزاده در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: اسکی روی چمن مکمل تمرینات اسکی روی برف است و همان تاکتیکها و اجراها را شامل می شود و با آمادگی جسمانی خوب و تمرینات بدنسازی بعد از اتمام فصل برف در ماه های اردیبهشت تا شهریور تمرینات اسکی روی چمن را شروع می کنیم.

اوبا اشاره به اینکه اسکی روی چمن ۱۵ سال است در تبریز فعال است، نبودن پیست طبیعی مناسب را باعث تضعیف این رشته دانست و افزود: به علت نبودن زمین مناسب در تبریز در زمین اسکی اردبیل تمرین می کنیم. برخلاف برخی شهرها، چون ما پیست اختصاصی نداریم مجبوریم به شهرهای مجاور مثل نمین در اردبیل که پیست طبیعی دارد و سرمایه گذاری خوبی روی چمنش شده است، برویم.

اسکندرزاده عنوان کرد: همچنین پیست دیزین، پیست بیجار و پیست اصفهان که در این پیست نیز با کمک شهرداری در داخل شهر ‌در منطقه ای بر روی شیب ۳۵ تا ۴۰ درجه یک فضای سبز ایجاد کرده اند که علاوه بر زیباسازی شهر، محل مناسبی برای مسابقات و از همه مهمتر کشف استعدادها دارند که ایده جالب وزیبایی است.

او ادامه داد: البته مادر تبریز نیز وضعیت سنجی های بسیاری کرده ایم و مکانهایی شناسایی شده اما برای اجرا به سرمایه گذاری و نگاه عمیق مسئولان نیاز داریم.

سرپرست کمیته اسکی روی چمن استان گفت‌: با وجود ورزش سنگین و پرهزینه و نبود اسپانسر و پیست مناسب، ما سعی می کنیم اسکی بازان تبریز را به جایگاه بالاتری برسانیم و می توان گفت تیم تبریز بعد از تهران، قدرتمندترین تیم به شمار می رود.

او افزود: در سالهای گذشته و در آخرین مسابقات قهرمان کشوری توسط خانم فائزه ابوالحسنی به مقام دست یافتیم. همچنین آقایان عطا اسکندرزاده، پوریا شاه مرادپور، سالار حیدری، فائزه ابوالحسنی ، پریسا شاه مرادپور، غزاله متین و سمیه شاه مرادپور را به عنوان نفرات برتر دو بخش آقایان و بانوان داریم.

اسکندرزاده گفت: با توجه به ظرفیت و توانایی استان و شهرمان در اسکی روی چمن، از مسئولان می خواهیم در مورد تامین تجهیزات و امکانات و گسترش آن، از اهالی این رشته حمایت کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استعفا پس از استعفا، بیات پس از بیاتلو!

سه‌شنبه 7 بهمن 1399
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، پس از شکست روز گذشته ماشین سازی برابر فولاد خوزستان که هشتمین باخت فصل این تیم را رقم زد، موجب شد تا بهداد بیات رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل موقت باشگاه ماشین سازی از سمت خود کناره گیری کند. انتخاب های نادرست ابتدای فصل […]