حاضرم بقیه جانم را هم فدای کشور و اسلام کنم/ تلاش می کنیم نابینایان مقام کسب کنند تا به وضع آنها رسیدگی شود

خسرو سلیمی نیا در گفتگو با تبریز پویا، در خصوص فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس تبریک گفتنی است چون ملت‌مان با دست خالی مقابل ملتهای مختلف مقاومت کرده و اجازه ندادند نظام و کشور سقوط کند.

او ادامه داد: من نیز در این راه، چشم ها و دستانم را از دست دادم و هیچ منتی سر کسی ندارد، چون وظیفه ام را انجام دادم و خودم را مدیون کشورم دانسته و تا جایی که توان دارم دلم می‌خواهد به همنوعانم خدمت کنم، به همین علت ۲۱ سال است صلواتی رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان هستم و در هیئت به دوستان و ورزشکاران در تهیه سالن ورزشی و لباس ورزشی و … کمک می‌کنیم.

سلیمی نیا بابیان اینکه نابینایان از قشرهای محروم مملکت هستند، گفت: مگر به بینایان چه کمکی می‌شود که به نابینایان شود، به همین علت تلاش می‌کنیم به افراد بی بضاعت و افرادی که امکان کار برایشان میسر نیست کمک کنیم تا در جامعه مطرح شوند، مقام کشوری کسب کنند و جایزه بگیرند چون اداره ورزش به مقام آوران از لحاظ مالی رسیدگی می‌کند.

او افزود: این امر باعث می‌شود ورزشکاران ما منزوی و گوشه گیر نشوند و تا جایی که امکان دارد، در جامعه حضور داشته باشند.

رئیس هیئت کم بینایان و نابینایان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به خاطراتش از دوران دفاع مقدس، گفت: همدلی و وحدت نیروهای مردمی و مسلح اعم از سپاه، بسیج، ژاندارمری و ارتش در مقابل ۴۰ کشور که مستقیم و ۳۱ کشور که غیرمستقیم به عراق کمک می‌کردند باعث شد جانانه ایستادگی کنیم و به لطف خدا توانستیم بیگانگان را شکست دهیم و یک سانتیمتر از خاک کشورمان را به اجانب ندهیم.

سلیمی نیا عنوان کرد: بعضی ها از من می‌پرسند ما که عراق را تصرف نکردیم چرا این مناسبت را تبریک میگوییم؟ و من در پاسخ به آنها میگویم: همینکه اجازه ندادیم کشورمان را اشغال کنند و دست خالی بدون سیم خاردار بدون موشک در مقابل دنیا ایستادیم، دفاع کردیم و اجازه ندادیم به مملکتمان نفوذ کنند باید این مناسبت را تبریک بگوییم و آن را مقدس بنامیم.

سلیمی نیا خاطرنشان کرد: بزرگترین افتخار من وحدتی است که نشانگر ایمان و قدرت ایرانیان است. من دو چشم و دو دستم را از دست دادم و نه تنها احساس نمیکنم که هدیه ای به مملکتم دادم بلکه احساس وظیفه کرده و حاضرم بقیه جسم و جانم را هم به کشور و اسلام فدا کنم.

رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان در خصوص برگزاری جشنواره هدف و برترین زن ورزشکار انتخاب مردمی استان که از هیئت نابینایان و کم‌بینایان بود، یادآور شد: در جشنواره هدف حضور داشتم و از رسانه ورزش تبریز تشکر می کنم که در بازار کرونا، کاری را که اداره ورزش و جوانان نتوانست انجام دهد، را به عنوان یک بخش خصوصی انجام داد. من از شما و همکاران رسانه ورزش تبریز تقدیر و تشکر می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بیشترین پتانسیل بدنسازی در شهرستان ها است

یکشنبه 6 مهر 1399
به گزارش تبریز پویا، بهروز تابانی با بیان اینکه از سال ۸۶ در شهرستان سراب رشته بدنسازی را شروع کرده ام، گفت: از سال ۸۷ تا سال ۹۱ مسابقات استانی را شروع کردم، سال ۹۲ در اولین مسابقات کشوری شرکت کرده و تا سال ۹۵ سه عنوان قهرمانی کشوری کسب […]