بیشترین پتانسیل بدنسازی در شهرستان ها است

به گزارش تبریز پویا، بهروز تابانی با بیان اینکه از سال ۸۶ در شهرستان سراب رشته بدنسازی را شروع کرده ام، گفت: از سال ۸۷ تا سال ۹۱ مسابقات استانی را شروع کردم، سال ۹۲ در اولین مسابقات کشوری شرکت کرده و تا سال ۹۵ سه عنوان قهرمانی کشوری کسب کردم، درسال ۲۰۱۴ مقام سوم جهانی جوانان و در سال ۲۰۱۶ مقام اول جهانی بزرگسالان، مسابقات اوورال ستاره جهانی را بدست آوردم.

بهروز تابانی در خصوص سالن هایی که تمرین و مربیگری می‌کند افزود: در آکادمی بهروز تابانی تمرین و مربیگری میکنم و دو جلسه در هفته در باشگاه مولی حضور دارم.

او برای بهبود وضعیت باشگاه های بدنسازی استان پیشنهاد کرد: با بها دادن به قهرمانان می‌توانیم علاقمندی و رغبت را بین ورزشکاران این رشته بیشتر کنیم، چون علاقمندان، اکثرا قهرمانانی که در این رشته کسب عنوان کردند را پیگیری می‌کنند و اولین سوالی که می‌پرسند این است که وقتی قهرمان شدید از طرف مسئولان چه واکنشی داشتید؟  البته پاسخ به این سوال سخت و تاسف بار است.

پدیده هیئت بدنسازی استان در سال 1398 گفت: باید در هیئت بدنسازی استان برنامه هایی برای تجلیل و معرفی قهرمانان و ورزشکاران برنامه ریزی شود، ورزشکاران قهرمان در فاصله بین دو مسابقه مورد حمایت باشند، که متأسفانه در استان ما این امر خیلی ضعیف است.

او بابیان اینکه فدراسیون کارت مربیگری برای قهرمانان رشته خود در نظر بگیرد گفت: قهرمانانی که تمامی این چالش ها را تجربه کردند مدرک مربیگری تعلق بگیرد و برای ادامه کار رغبت و انگیزه بیشتری داشته باشند.

بهروز تابانی با تشکر از موسسه رسانه ورزش و تبریز پویا که در راستای بهبود ورزش استان وارد عمل شدند، افزود: این امر صد در صد تاثیر بهتری در ورزش استان و ارتقای آن دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

باکس امدادی، کپسول اکسیژن و برانکارد در کوه دماوند نصب می شود

دوشنبه 7 مهر 1399
به گزارش تبریز پویا، محمد صادقی‌فر نجاتگر کوهستان قله دماوند، با همکاری یک تیم داوطلب، برای اولین بار در ایران پناهگاه تخت فریدون در ضلع شمال شرقی دماوند را به صورت کامل تجهیز کردند، امکاناتی که در این پناهگاه ایجاد شده شامل سولار خورشیدی، کابل شارژ گوشی، فوم و موکت […]