هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور؛ تلاش تراکتور برای ثبت سومین برد متوالی

تیم‌های تراکتور تبریز و پرسپولیس تهران در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور عصر فردا از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش تبریز پویا به نقل از شهریار، مصاف دو تیم سرخپوش لیگ برتر در حالی برگزار خواهد شد که بنا بر اعلام سازمان لیگ برتر فوتبال کشور، این مسابقه بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران با کسب ۱۴ امتیاز از شش بازی در صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها ایستاده است.

آنها در هفته ششم موفق شدند نفت مسجد سلیمان را در شهر خودشان شکست داده و همچنان با دو امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول در صدر باقی بمانند.

شیخ دیاباته و امید عالیشاه دو غایب قطعی پرسپولیس در این دیدار هستند و بنا بر اخبار منتشر شده به احتمال زیاد علیرضا بیرانوند نیز به این بازی حساس هفته هفتم نخواهد رسید.

در سوی دیگر اما، شاگردان قربان بردیف، این روزها به دنبال تمرینات سختی که داشتند، در صدد هستند با کسب حداکثر امتیاز تهران را به سمت تبریز ترک کنند.

تراکتور که هفته‌های ابتدایی لیگ را با بدشانسی پشت سرگذاشته بود، در هفته های پنجم و ششم موفق به کسب دو برد متوالی شده و خود را از ناحیه خطر در جدول لیگ برتر دور کرد. این تیم حالا به دنبال ثبت سومین برد متوالی خود است تا خود را به جمع مدعیان اضافه کند.

تراکتور در آغاز هفته هفتم فوتبال لیگ برتر کشور با کسب هشت امتیاز از شش بازی، در رده ششم جدول رده بندی این رقابت‌ها قرار گرفته‌ است.

بازی دو تیم پرسپولیس و تراکتور از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور عصر فردا از ساعت ۱۷:۳۰ و با قضاوت موعود بنیادی‌فر، محمدرضا منصوری، علیرضا ایلدروم و حسین زیاری، در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تکمیل زیرساخت‌ها، زمینه ساز رشد نخبگان ورزشی است

یکشنبه 10 مهر 1401
شهردار تبریز با تاکید بر ضرورت کشف و پرورش نخبه های ورزشی گفت: تکمیل زیرساخت ها لازم در شهر می تواند بسترهای رشد قهرمان های ورزشی را فراهم کند.