همگانی کردن بدمینتون، از اهداف مهم هیئت است

سعید غفارزاده در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: امسال با وجود شیوع کرونا، هیئت بدمینتون استان جهت حمایت از ورزشکاران شروع به تیمداری کرد و بر این اساس هم اکنون در لیگ برتر بدمینتون بانوان تیم میلاد، در لیگ دسته یک بانوان تیم تکسون پاندا و در لیگ دسته یک آقایان تیم طلوع پلاست پرشین حضور دارند.

او افزود: فعال کردن کمیته های هیئت استان از جمله کمیته فنی (سعید فربود)، کمیته مربیان (مهسا حاتم لویی)، کمیته داوران (صمد نوری)، کمیته همگانی(فرزین اباعبداللهی)، کمیته فرهنگی(حجت الاسلام بابایی)، کمیته پارا بدمینتون(حسین رضایی)، کمیته روابط عمومی(فرشید اباعبداللهی)، کمیته مسابقات (فرزین اباعبداللهی)، کمیته بازرگانی (ابراهیم اطلاعی) و کمیته اعزام به مسابقات (یونس اصغرزاده) از اقداماتی بوده که در سال جاری انجام شده است.

غفارزاده درباره اهداف مهم هیئت بدمینتون گفت: ایجاد انگیزه و شور نشاط برای بازیکنان اصلی استان، همگانی کردن ورزش بدمینتون در پارک ها و اماکن عمومی و سالن های ورزشی، توسعه ورزش قهرمانی در آکادمی بین المللی بدمینتون تبریز و تیمداری در لیگ های برتر و دسته یک کشوری از اهداف هیئت بدمینتون آذربایجان شرقی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برنامه های جذاب هیئت اسکی برای علاقه مندان و خانواده ها در ائل باغی تبریز

جمعه 26 دی 1399
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، این هفته کمیته همگانی و استعدادیابی هیئت اسکی استان به علت کمبود برف در پیست اسکی پیام، با برنامه ها و تفریحات همگانی و تجهیزات استعدادیابی همراه خانواده ها و علاقه مندان در پارک ائل باغی تبریز بود. سرپرستان این کمیته ها با بازدید […]