هیئت اسکی مثل کشتی طوفان زده است/ زمین‌خوارها در کمین پیست پیام

مهدی مهربان در گفتگو با تبریز پویا در مورد وضعیت پیست پیام گفت: به علت کمبودها است یک پیست استاندارد و تعریف شده را نداریم چون این رشته مثل تمام رشته ها بستر خاص خودش را دارد و آموزشها باید بصورت اکادمیک باشد و تمرکز و ممارست در تمرینها لازمه این رشته است.

او اضافه کرد: زمینخوارها به دنبال گرفتن زمین ها هستند و متاسفانه بسیاری از قسمتها مطلوب نیست. من از همه مسئولان ذیربط می خواهم که به پیست پیام نظارت داشته باشند. هرچند که آقای هنربر رئیس هیئت استان و آقای دباغ دبیر هیئت زحمات و تلاشهای بسیاری در این خصوص دارند.

مهربان گفت: هیئت اسکی استان از گذشته مثال یک کشتی طوفان زده بوده و اکنون مدیران فعلی به دنبال مرمت این کشتی هستند.

او درباره استعدادیابی این رشته در خصوص بانوان و آقایان عنوان کرد: این استعدادیابی زیرنظر کمیته همگانی کشور و کمیته استعدادیابی توسط آقای شفیعی و مربیان حرفه ای برگزار می شود و سپس برای علاقه مندان این رشته آموزش های لازم داده می شود و با وسایلهای که در اختیار آنها قرار می گیرد، بعد از استعدادیابی و سپری کردن دوره مقدماتی و انتخابی، می توانند به ادامه این رشته بپردازند.

مهربان در عین حال از لغو برنامه استعدادیابی روز پنجشنبه خبر داد و افزود: این برنامه که تحت عنوان جشنواره همگانی روز جهانی برف قرار بود روز پنجشنبه هفته جاری در پیست اسکی پیام برگزار شود، توسط ستاد مقابله با کرونا شهرستان مرند لغو شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دوچرخه پَر!

چهارشنبه 8 بهمن 1399
به گزارش تبريز پويا، عصر دیروز خبری در خروجی برخی خبرگزاری ها و پایگاه های خبری قرار گرفت که پرافتخارترین ورزش استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز را تحت تاثیر قرار داد. مضمون خبر اینچنین بود: “امروز طى مراسمى افشين داوري سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری نشان شهر ملی دوچرخه کشور […]