هیات تری اتلون آذربایجان شرقی رتبه نخست کشور در سال ۱۴۰۱ را کسب کرد

فدراسیون تری اتلون جمهوری اسلامی ایران در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱، هیات آذربایجان شرقی را به عنوان هیات برتر این فدراسیون اعلام و معرفی کرد.

به گزارش تبریز پویا،در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ رتبه برتر را بین هیات‌های سراسر کشور کسب کرد.
براساس اعلام این فدراسیون، این هیات با کسب بیشترین امتیاز در شاخص‌های توسعه و تعمیم رشته، آموزش، استعدادیابی، برگزاری مسابقات، اردوها، جذب منابع و انجام تکالیف قانونی در جایگاه نخست کشور قرار گرفت.
رییس هیات تری اتلون آذربایجان شرقی در این باره گفت: ظرفیت ها و استعدادهای خوبی در این رشته ورزشی در استان وجود دارد و این هیات به دنبال شناسایی استعدادها و توسعه همه جانبه این رشته در استان است.
فرامرز رنجکش اضافه کرد: فدراسیون نیز نگاه ویژه‌ای به استان‌ها دارد که امیدوارم این روند تا رسیدن ورزشکاران این رشته به جایگاه واقعی خود ادامه داشته باشد.
رشته ورزشی تری اتلون (سه‌گانه)، ورزشی ترکیبی است که شرکت‌کنندگان در آن با انجام سه مرحله ورزش استقامتی با یکدیگر رقابت می‌کنند؛ مراحل مسابقه شامل شنا، دوچرخه‌ سواری و دو بوده و مسافت هر یک از این مرحله‌ها بسته به نوع مسابقه تغییر می‌کند؛ ورزش سه‌گانه از سال دو هزار در هر دو بخش مردان و زنان وارد مسابقات المپیک شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تمرین تیم فوتبال قبل از دیدار با پاس

یکشنبه 30 بهمن 1401
تمرین تیم فوتبال مس سونگون ورزقان قبل از دیدار با پاس همدان برگزار شد.