عملکرد ورزشکاران تحت تاثیر دغدغه های مالی است

بهنام خسروشاهی با اشاره به اینکه دغدغه های مالی عملکرد ورزشکاران را همیشه تحت تاثیر قرار می دهد، اظهار کرد: خود من به دلیل دغدغه های مالی دو سال از تمرینات و مسابقات دور بودم و با حمایت های آقای حکمتی دوباره به تمرینات بازگشتم.
او افزود: با کار سبک و حمایت مالی ایشان، مسیر من را برای تمرین هموار دوباره هموار شد و با وجود اینکه دو سال از تمرین دور بودم، اما بعد از هفت ماه تمرین توانستم نتایج خوبی را کسب کنم.
خسروشاهی که به اردوی فعلی تیم ملی نیز دعوت شده است، در خصوص حضور رکابزنان تبریزی در این اردو گفت: حدودا نصف رکابزنان حاضر در اردوی تیم ملی از تبریز هستند چراکه آمادگی این رکابزنان از رقبای خود در سایر شهرها بیشتر است.
او در عین حال عنوان کرد: متاسفانه تاکنون هیچ حمایتی از دوچرخه سواران تبریزی نشده و این باعث دلسردی ورزشکاران حرفه ای شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پرواز با چتر، تحقق رویای کودکی است/ آموزش 400 خلبان پاراگلایدر در تبریز

سه‌شنبه 23 دی 1399
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، امین قاسم زاده خلبان هواپیمایی Civil (غیر نظامی و مسافربری) پرواز بر فراز آسمان ها را تجربه کرده و حالا او در گفتگو با ما، از این تجربه جالب خود می گوید. قاسم زاده که مسئول کمیته ورزشهای هوایی هیئت انجمن های ورزشی شهرستان […]