ورزش، فضایی در دسترس برای رزومه‌سازی!

به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، بعد از انتصاب چند فرد غیر ورزشی برای اداره برخی از هییت‌های ورزشی، امروز از اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی خبر می رسد که نسیم شهیر با حکم رییس فدراسیون اسکیت، به عنوان سرپرست این رشته در استان منصوب شده است.
شهیر که در انتخابات دوره ششم شورای اسلامی شهر تبریز شرکت کرده و با میزان آرای کم، از رسیدن به جمع شورانشینان بازمانده بود، اکنون وارد حوزه ورزش شده تا فعالیت در این زمینه را نیز تجربه کند.
او که دارای تحصیلات در رشته شهرسازی است، از هیچ سابقه‌ای در ورزش برخوردار نیست و به اذعان اهالی اسکیت، هیچ تجربه و حتی آشنایی با این رشته ورزشی ندارد.
به نظر می‌رسد حوزه ورزش به فضایی مناسب و در دسترس برای رزومه‌سازی و مطرح کردن نام‌ها تبدیل شده و برخی افراد غیر ورزشی سعی دارند به هر طریقی وارد این حوزه شده و برای آینده شغلی خود نام و اعتباری متفاوت از تخصصشان دست و پا کنند.
همراهی متولیان ورزش استان با چنین گزینه‌هایی و تایید رزومه و معرفی آنان به فدراسیون مربوطه نیز موضوعی بسیار تامل برانگیز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

راکی، داور دیدار تراکتور برابر مس

پنج‌شنبه 11 فروردین 1401
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا و به نقل از فدراسیون فوتبال، اسامی داوران مسابقات در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور اعلام شد که بر این اساس عباس راکی دیدار تیم های تراکتور و مس را قضاوت می کند. در این بازی، محسن سلطانی و مهدی سیفی […]