ورزشكاران نابينا و كم بينا استعداد فوق العاده ای دارند

حنانه غفارى در گفتگو با تبریز پویا با اعلام این مطلب بیان کرد: با وجود تمرينات شخصی خودم و آماده سازى تيم براى مسابقات، بعضی مواقع هيچ زمانی برای استراحت برای من باقى نمى ماند اما به رغم همه مشكلات با ديدن شور و شوق و تلاش و علاقه اين ورزشكاران، به راهم ادامه می دهم.

او افزود: نبود اسپانسر، مشكلات مالى، ناهماهنگى در تنظيم تايم پيست و عدم حمايت هيئت هرگز ورزشكاران نابینا و کم بینا را دلسرد نكرده و از ادامه راهشان باز نمانده اند.

این مربی عنوان کرد: ديدن همت و تلاش ورزشکاران نابینا و کم بینا، اتفاقی بی نظیر در عالم ورزش است و این اتفاق برای خود من نیز جالب است که این ورزشکاران به رغم مشکل در بینایی، با چه شور و شوقی تمرین می کنند.

غفارى ضمن قدردانی از عوامل موسسه رسانه ورزش و پایگاه خبری تبریز پویا كه باعث معرفى ورزشكاران، مربيان، داوران و ساير زحمتكشان عرصه ورزش شده اند، از مربى خود آقاى سعيد حسين وند نیز بابت همه حمايت هاى معنوى شان تشكر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مربیان ضعیف به کاراته استان ضربه می زنند

شنبه 19 مهر 1399
به گزارش تبریز پویا، یگانه بوذری با گلایه از بعضی از مسایل در کاراته استان اظهار کرد: متاسفانه یکسری مسائل از جمله ضعف فنی مربیانی که بدون سابقه به مربیگری، آن هم با دان هایی که با سنوات فعالیت آنها همخوانی ندارد، می تواند به کاراته استان صدمه وارد کند. […]