ورود بخش خصوصی کیفیت برگزاری جشنواره را افزایش می دهد

به گزارش تبریز پویا، سرهنگ نظیری در خصوص ورود بخش خصوصی جهت برگزاری جشنواره سالانه هدف اظهار کرد: حضور بخش خصوصی در برگزاری جشنواره سالانه هدف طرحی نو است و برای اولین بار موسسه رسانه ورزش بانی این اتفاق ورزشی خوب در استان شده است.
او افزود: تاثیر برگزاری جشنواره سالانه هدف بر روی ورزش استان و ورزشکاران بسیار مثبت ارزیابی شده است و تداوم برگزاری چنین جشنواره هایی آغاز یک حرکت خوب در استان است.

نظیری گفت: برگزاری جشنواره هدف در جامعه ورزش استان انگیزه و اشتیاق زیادی برای ادامه مسیر ایجاد می کند و این حرکت خوب راهی برای موفقیت های آینده ورزش استان است.
فرمانده حوزه یک امام علی (ع) کلانشهر تبریز در خصوص کیفیت اجرایی جشنواره هدف گفت: برای اولین دوره برگزاری، همیشه نواقصی وجود دارد که خوشبختانه موسسه رسانه ورزش این مراسم را به نحو احسن اجرا کرده و به تمام کسانی که در اجرای جشنواره سالانه هدف زحمت کشیدند خسته نباشید و خدا قوت می گویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برگزاری جشنواره سالانه هدف به ورزشکاران انگیزه و روحیه می دهد

سه‌شنبه 4 شهریور 1399
به گزارش تبریز پویا، امیررضا پورآقابالا در خصوص تاثیر برگزاری جشنواره سالانه هدف اظهار کرد: نخستین بار است که می شنوم در استان جشنواره ای جهت تجلیل از ورزشکاران برگزار می شود و متاسفانه به خاطر دیر مطلع شدن از برگزاری جشنواره سالانه هدف نتوانستم در این برنامه ورزشی شرکت […]