کسب درآمد ماشین سازی از تست گیری فرمالیته ۱۰۰ هزار تومانی؛ استعدادیابی یا کاسبی

تهیه کلیپی نمایشی از حضور پرتعداد بازیکنان رده های سنی پایه در زمین خاکی کارخانه ماشین سازی نشان می دهد که باشگاه یک برنامه ریزی جدی برای تست گیری از بازیکنان رده های سنی پایه دارد اما این برنامه بیش از آنکه برای شناسایی و جذب بازیکنان مستعد باشد، دکانی برای کسب درآمد تبدیل شده است.
این در حالی است که با توجه به حضور برخی مربیان در کادرفنی تیم های پایه ماشین سازی، کاملا واضح است که این تست گیری ها فرمالیته و نمایشی است و هدفی جز کسب درآمد و آماردهی پشت این فکر وجود ندارد. از طرفی با حضور همین نفرات، از هم اکنون مشخص است که مربیان منتخب باشگاه، نفرات کلاس های خصوصی خود را که شهریه ماهانه از آنها اخذ می کنند، به تیم های پایه تزریق خواهند کرد.

اطلاعیه باشگاه از طریق فضای مجازی در خصوص واریز مبلغ ۱۰۰ هزار تومان به شماره حساب … ، موجب واکنش منفی اهالی فوتبال به این تصمیم باشگاه ماشین سازی شده و از سوی برخی پیشکسوتان عنوان شده که در هیچ جای دنیا برای استعدادیابی و تست گیری در رده های سنی پایه، پولی دریافت نمی شود.
با این رویه مدیریتی باشگاه ماشین سازی که در تیم های پایه وجود دارد و انتخاب های پر حرف و حدیثی که صورت گرفته، نگرانی در بین هواداران ماشین سازی بیشتر شده و بسیاری از آنها معتقدند که مدیر جدید باشگاه هیچ توجهی به تیم بزرگسالان تازه سقوط کرده از لیگ برتر ندارد و فعلا به دنبال آمارسازی و طرح نام خود و انتخاب هایش در تیم های پایه است. انتخاب‌هایی که پیش از این و در مقاطع و جایگاه های مختلف امتحان خود را پس داده اند و سقوط همزمان تیم های نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در فصل گذشته گواه بر عملکرد برخی از این مربیان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ماشین سازی ثروتمندترین باشگاه کشور می شود!

پنج‌شنبه 4 شهریور 1400
باشگاه ماشین سازی که پیش از این جزو بی پول ترین باشگاه های کشور بود و قراردادهای ناچیزی با بازیکنان لیگ یکی برای حضور در لیگ برتر می بست، حالا روزگار خوشی را تجربه می کند و روزانه مبالغ مشابه ۱۰۰ هزار تومان به دفعات به حساب این باشگاه واریز […]