گلباران ملی حفاری به رنگ مس

به گزارش تبریز پویا ، تیم های مس سونگون و ملی حفاری اهواز از ساعت ۱۵ امروز در سالن شهید پور شریفی به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری هفت بر صفر مس سونگون به پایان رسید.

در نیمه نخست تیم مس بازی را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه ۱۰ مهدی دهقان نژاد گل اول بازی مس را به ثمر رساند و در دقیقه ۱۱ فرهاد فخیم زاده دومین بار دروازه حریف را باز کرد تا نیمه نخست با برتری دو بر صفر مس به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم علیرضا عسگری دروازه تیم میهمان را باز کرد که داور بازی این گل را مردود اعلام کرد. در دقیقه ۲۱ تیم مس صاحب پنالتی شد که دروازه بان تیم ملی حفاری این ضربه را مهار کرد.
در دقیقه ۲۸ فرهاد فخیم زاده سومین گل و در دقیقه ۳۱ بابک نصیری چهارمین گل را وارد دروازه ملی حفاری کردند و در دقایق ۳۴،۳۳و ۳۷ نیز سه گل دیگر توسط مهدی دهقان نژاد، محمدحسین درخشانی و سالارآقاپور به ثمر رسید تا این بازی پرگل در نهایت با برتری هفت بر صفر مس سونگون به پایان برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

احیای ورزش قهرمانی شهرداری تبریز نیازمند تغییر سیاستگذاری است

سه‌شنبه 5 اسفند 1399
بابک دانش پناه امروز در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا در خصوص احیای ورزش قهرمانی شهرداری تبریز، اظهار کرد: در سال ۹۸ سیاستهای کلانی که در این مورد برنامه ریزی شده بود، منجر به حذف ورزش قهرمانی شد اما اگر در سال جدید سیاستگذاری ها تغییر کند، می توان […]