یک طلا، دو نقره و چهار برنز حاصل کار دوندگان سمراد آذربایجان شرقی در جام امام رضا (ع)

به گزارش روابط عمومی هیئت دو و میدانی آذربایجان شرقی، نخستین دوره رقابت های بین المللی جام امام رضا (ع) با کسب سه مدال برنز در بخش بانوان و یک طلا، دو نقره و یک برنز در بخش آقایان برای دوندگان تیم سمراد همراه بود.

در این رقابت ها که به میزبانی شهر مقدس مشهد برگزار شد، عاطفه صدر در ماده 400 متر بامانع بانوان، زهره افخم در 10 هزار متر بانوان و سهیلا اسداللهی، عاطفه صدر، سعیده باباپور و سپیده باباپور در قالب تیم چهار در 400 متر بانوان موفق به کسب سه عنوان سومی شدند.

رقابت های بخش آقایان این مسابقات نیز با درخشش سجاد هاشمی در ماده 400 متر آغاز شد و او توانست پس از دونده عراقی، به مدال نقره این ماده دست پیدا کند. اوج کار تیم سمراد آذربایجان شرقی در این مسابقات اما، کسب مدال طلای مهدی پیرجهان در ماده 400 متر بامانع بود که توانست زودتر از همه دوندگان از خط پایان عبور کند. میلاد رمضانی، مهدی پیرجهان، میلاد ناصح جهان و سجاد هاشمی نیز در قالب تیم چهار در 400 متر امدادی موفق شدند سکوی دوم این ماده را از آن خود کنند. حسن ختام موفقیت های تیم سمراد آذربایجان شرقی نیز کسب دومین مدال انفرادی سجاد هاشمی در این مسابقات بود که توانست در ماده 200 متر صاحب عنوان سومی شود.

زهرا قمی به عنوان مربی تیم بانوان سمراد آذربایجان شرقی در این رقابت ها حاضر شده بود و ایوب دادروان نیز هدایت دوندگان مرد این تیم را به عهده داشت.

گروه سمراد با 35 سال سابقه در عرصه تولید و بازرگانی، به عنوان حامی مالی تیم های اعزامی هیئت دو و میدانی آذربایجان شرقی به مسابقات بین المللی جام امام رضا (ع) نقش موثری در موفقیت های دوندگان استان در این رقابت ها داشت.

نخستین دوره مسابقات دو و میدانی بین المللی جام امام رضا (ع) از 19 تا 23 فروردین با حضور تیم های همه استان های کشور و بیش از 10 تیم خارجی به میزبانی مشهد برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دیدار مدیران موسسه رسانه ورزش با حبیب چرندابی پیشکسوت عرصه ورزش و رسانه

جمعه 27 فروردین 1400
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، جمعی از مدیران موسسه رسانه ورزش و سردبیر پایگاه خبری تبریز پویا همزمان با نخستین روز از ماه مبارک رمضان و به پاس قدردانی از نیم قرن حضور حبیب چرندابی در عرصه رسانه، به دیدار این پیشکسوت نام آشنا رفتند. استاد چرندابی از سال […]