آقای سرمربی پس از دریافت پول از بازیکنان، گم شد!/ قرض گرفتن پدر کارگر برای ادامه فوتبال پسرش!

به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، در گزارش هفته پیش در خصوص چگونگی جذب بازیکن در بعضی از تیم های تبریزی، به درخواست پول در قبال حضور بازیکنی در یکی از این تیم ها اشاره کردیم و نوشتیم که این اتفاقات در فوتبال تبریز به راحتی رخ می دهد و به مانعی بزرگ برای حضور بازیکنان مستعد اما “بی بضاعت” در تیم ها تبدیل شده است.

مشابه این درخواست و پیشنهاد گرفتن پول در ازای حضور در تمرینات و عقد قرارداد با تیم، برای چند بازیکن دیگر نیز داده شده که در گزارش های بعدی به جزئیات آن خواهیم پرداخت.

 

اما در بخش دوم گزارش های این پایگاه خبری در مورد چگونگی جذب بازیکن در تیم های تبریز، این بار یکی از باشگاه های فعال در رده های پایه که اعتراض های زیادی در مورد جذب بازیکن در رده های مختلف این باشگاه به گوش می رسد، موضوع گزارش شده است.

باشگاه مذکور که چند سالی است با تیم های پایه در رقابت های استانی و اغلب در رده نونهالان در رقابت های کشوری فعالیت دارد و سه سال پیش نیز تیمداری در رده بزرگسالان را تجربه کرد، چندی قبل یکی از پیشکسوتان و چهره های تقریبا شناخته شده فوتبال تبریز را به عنوان سرمربی در تیم نوجوانان خود روی کار آورد اما این بازیکن سابق که محبوبیت و کارنامه خوبی در دوران بازیگری خود داشته، به فاصله چند روز پس از انتصاب به عنوان سرمربی تیم نوجوانان، سر تمرینات حاضر نمی شود تا اینکه اولیای بازیکنان سراغ او را از مسئولان باشگاه می گیرند.

 

قضیه از این قرار بوده که سرمربی تیم پس از دریافت مبالغی با رقم های پایین 800 هزار تا دو، سه میلیون تومان از اولیای بازیکنان که به طرق مختلف اخذ شده، قید حضور در این تیم را می زند.

یکی از اولیای بازیکنان این تیم به خبرنگار ما می گوید: پس از اینکه پسرم را با پرداخت مبلغی به مدیرعامل باشگاه، به تمرینات تیم بردم، بعد از چند روز سرمربی تیم به من زنگ زد و گفت که در جاده است و نیاز به پول دارد، من هم مبلغ دو میلیون تومان جور کردم و به حساب او واریز کردم. حالا پس از گذشت چند هفته، آقای سرمربی نه به تمرینات تیم می آید و نه به تلفن خود پاسخ می دهد.

این شخص که ساکن یکی از شهرستان های استان است، ادامه می دهد: من یک کارگر ساده هستم و مبلغ دو میلیون تومان برای من رقم زیادی است. پولی هم که برای مدیرعامل باشگاه پرداخت کردم، نه برای مدرسه فوتبال، که برای عضویت پسرم در تیم نوجوانان بود. چون سطح بازی پسر من در رده نوجوانان در حدی نیست که نیاز به مدرسه فوتبال رفتن داشته باشد. غیر از من، اولیای دیگر هم چنین مبالغی را به سرمربی و مدیرعامل باشگاه پرداخت کرده اند.

یکی دیگر از اولیایی که از پرداخت پول به سرمربی نوجوانان باشگاه مذکور شاکی است، به خبرنگار ما می گوید: من یک کارگر هستم و وقتی آقای سرمربی از من پول خواست، ناچار شدم بخاطر پسرم که در تیم است، مبلغ 800 هزار تومان قرض کنم و به او بدهم.

 

چنان که در بخش نخست گزارش پایگاه خبری تبریز پویا ذکر شد، مشابه چنین اتفاقاتی در بعضی از تیم های تبریز رخ می دهد که این موارد به نظارت بیشتر مسئولان متولی و البته توجه، پیگیری و مطالعه اولیا و خود بازیکنان نیاز دارد.

بخش های بعدی گزارش در خصوص چگونگی جذب بازیکنان در تیم های فوتبال تبریز طی روزهای آینده منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تیم تبریز لبن در لیگ دسته دو والیبال شرکت می کند

دوشنبه 10 آذر 1399
سعید شربت اوغلی امروز در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا با اشاره به آغاز تمرینات این تیم گفت: با حمایت آقای فرج اللهی رئیس هیئت استان و آقای بناکار رئیس هیئت شهرستان تبریز از حدود ۲۰ روز قبل تمرینات خود را در سالن اقدمی شروع کرده ایم. او افزود: […]