آماده سازی تیم سهند تبریز برای حضور در لیگ راگبی کشور

رامین نجفی در گفتگو با تبریز پویا گفت: در حال آماده سازی تیم باشگاهی به نام سهند تبریز برای حضور در لیگ راگبی کشور هستیم تا بتوانیم از عناوین سه سال اخیر خود دفاع کنیم.

او ادامه داد: ما طی سه سال گذشته یک عنوان قهرمانی در سال ۹۶ و دو عنوان نائب قهرمانی در سال های 97 و 98 برای راگبی تبریز و استان به دست آوردیم.

این مربی راگبی عنوان کرد: طبق اعلام فدراسیون، سال آینده دو اعزام قطعی در پیش خواهیم داشت. با توجه به نتایج ضعیف چند سال اخیر تیم ملی، ما با نفراتی آماده به دنبال حضور مقتدرانه و کمک به تیم ملی در رقابت های بین المللی هستیم.

او در خصوص سوابق خود در راگبی گفت: از سال ۸۶ عضو تیم ملی هستم و در مسابقات آسیایی و بین المللی موفق به کسب مقام های متعدد با تیم ملی شده ام. دارای مدرک مربیگری بین المللی سطح دو هستم و دو بار در سالهای ۹۶ و ۹۸ به عنوان بهترین بازیکن ایران انتخاب شده ام.

یک دیدگاه برای “آماده سازی تیم سهند تبریز برای حضور در لیگ راگبی کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جایزه بزرگ استانبول در انتظار رکوردشکنی غزال تیزپای تبریز

یکشنبه 5 بهمن 1399
علی عبدل زاده امروز در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا با اعلام خبر فوق گفت: سجاد هاشمی به عنوان یکی از شانس های کسب مجوز حضور در المپیک توکیو دو هفته دیگر در فینال 400 متر داخل سالن جایزه بزرگ استانبول شرکت می کند. او ادامه داد: سجاد در […]