جایزه بزرگ استانبول در انتظار رکوردشکنی غزال تیزپای تبریز

علی عبدل زاده امروز در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا با اعلام خبر فوق گفت: سجاد هاشمی به عنوان یکی از شانس های کسب مجوز حضور در المپیک توکیو دو هفته دیگر در فینال 400 متر داخل سالن جایزه بزرگ استانبول شرکت می کند.

او ادامه داد: سجاد در اردوی خود در ترکیه به مرز آمادگی کامل رسیده و می خواهد با کسب نتیجه ای خوب در جایزه بزرگ استانبول، حمایت های هیئت دو و میدانی و حامیان خود را به خوبی پاسخ دهد.

مدیربرنامه های سجاد هاشمی عنوان کرد: پس از مکاتبه با فدراسیون و هیئت دو و میدانی استان و رعایت سلسله مراتب، یک اسپانسر خوب توسط آقای دکتر دبیری از حامیان ورزش استان برای این دونده خوب تبریزی انتخاب شد تا او بتواند اردوی فوق العاده ای را در ترکیه سپری کرده و به آمادگی بسیار خوبی دست یابد.

او افزود: حضور سجاد هاشمی در اردوی موجب شد تا بنده شخصا میلاد رمضانی دیگر دونده 400 متر تبریزی را هم به این اردو ببرم تا او نیز از این فرصت استفاده کرده و به آمادگی جسمانی مطلوبی برسد.

عبدل زاده با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت سجاد هاشمی در مسابقات جایزه بزرگ ترکیه، گفت: دوستداران ورزش استان و کشور دو هفته دیگر شاهد درخشش و رکوردشکنی دوباره سجاد هاشمی در ماده 400 متر داخل سالن خواهند بود.

سجاد هاشمی دونده پرافتخار ۴۰۰ متر کشور که زیرنظر دکتر شهریار سیه‌جانی تمرین می کند، بعد از مسابقات جایزه بزرگ ترکیه خود را برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور چین، آماده خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هدفم رسیدن به فینال المپیک است/ ذهن و بدنم را برای بزرگترین رویداد ورزشی جهان آماده می کنم

دوشنبه 6 بهمن 1399
مهدی پیرجهان در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا در خصوص آخرین وضعیت خود گفت: در حال حاضر شرایط نسبتا خوبی دارم و تا زمان‌ شروع ‌اولین ‌مسابقه ام‌ که ‌به ‌احتمال زیاد دو ماه دیگر‌ خواهد بود، به آمادگی صد درصد خود خواهم رسید. او که به تازگی اردوی […]