آمادگی المپیکی های تیراندازی در حد قابل قبول است

احمد نجفی در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا گفت: هم اکنون به عنوان مربی در تمرینات تیراندازان المپیکی کشورمان هستم و خوشبختانه آمادگی بچه ها در فاصله چند ماه تا شروع المپیک در حد قابل قبول است.

او در ادامه به سابقه خود در رشته تیراندازی اشاره کرد و افزود: از سال۱۳۵۲ تیراندازی را شروع کردم و در تیم نیروهای مسلح حضور داشتم و از سال ۵۹ به عضویت تیم ملی درامدم و در این سال ها عنوانهای زیادی کسب نمودم.

سرمربی تبریزی تیم ملی تپانچه که از سال ۱۳۷۵ الی ۱۳۷۹ در هیئت تیراندازی آذربایجان شرقی فعالیت داشته است، گفت: قهرمانهای زیادی پرورش داده ام که از این بین، تعداد زیادی به تیم ملی راه یافته اند. از سال ۱۳۸۰ تاکنون به‌عنوان مربی تیم ملی در فدراسیون تیراندازی کشور فعالیت دارم و در این مدت چهار دوره بعنوان سرمربی تیم ملی تپانچه حضور داشته ام.

نجفی عنوان کرد: طی این سالها دوره های مربیگری داخلی و بین المللی و دوره های داوری داخلی و بین الملی و دوره سولیداریتی را طی کردم و در حال حاضر با تیراندازانی که سهمیه المپیک گرفته اند، به عنوان مربی کار می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خوشحالم که فرصت حضور در مسابقات آسیایی را دارم

یکشنبه 28 دی 1399
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، ستایش وجدی به همراه فاطمه دادگر از تبریز به اردوی تیم ملی سرعت دعوت شده اند تا با قرارگیری در لیست نهایی، عازم مسابقات آسیایی شوند. وجدی پس از دعوت به تیم ملی در گفتگو با تبریز پویا با بیان اینکه انگیزه مضاعفی برای […]