آموزش مجازی در تمامی رشته های هیئت انجمن های ورزشی تا پایان امسال

به گزارش تبریز پویا به نقل از روابط عمومی هیئت انجمن های ورزشی آذربایجان شرقی، در ابتدای این نشست رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده گفت: باید از تعطیلی رقابت های ورزشی به خاطر پاندمی کرونا به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم و تمامی کمیته ها تاپایان سال موظف هستند یک دوره آموزشی به صورت مجازی برگزارکنند.
علی حسن پور افزود: با توجه به کثرت رشته های مختلف ورزشی در این هئیت می توانیم با هدف کمک و پشتوانه سازی برای ورزش استان و همچنین با حضور در مسابقات مختلف کشوری و جهانی به عنوان هیئت اولین ها لقب بگیریم.
حسن پور بیان کرد: موضوع قابل بحث در کمیته ها حفظ نگاه یکسان بین آقایان و بانوان است و با توجه به اینکه اکثر رشته های تحت پوشش در بخش بانوان نیز فعال و پرتلاش هستند، در آینده نزدیک می توانند در مسابقات کشوری، لیگ ها، دوره های آموزشی، اردوهای تیم ملی و حتی اعزام های بین المللی حضور داشته باشند.
رییس هیئت انجمن های ورزشی آذربایجان شرقی ادامه داد: ما به عنوان مسئول با تمامی امکانات آماده حمایت همه جانبه از تمامی کمیته ها هستیم و با همکاری و همگرایی بیشتر در صدد حل مشکلات پیش آمده نیز خواهیم بود.
حسن پور خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم بعضی از رشته های تحت پوشش را بیشتر بین مردم معرفی کنیم چون ورزش، فقط به قهرمانی و سکوها ختم نمی شود.
در ادامه این نشست علیرضا سعید پناه، حسین عبدی و سونیا اندیش از اعضای هیئت رئیسه نیز به متعدد بودن رشته های مختلف در این هئیت اشاره کردند. به اعتقاد این اعضا، با داشتن بانک اطلاعاتی جامع از تمامی رشته ها، ورزشکاران و مربیان تحت پوشش می توان با برنامه ریزی های دقیق کارهای بزرگی انجام داد.
در ابتدای این جلسه روسای کمیته به تفکیک با ارائه گزارش کوتاهی از فعالیت های خود نقطه نظرات مختلفی را مطرح کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نشان طلای جوانان جهان را هدف گرفته ام

پنج‌شنبه 27 آذر 1399
محدثه ابراهیم پور در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا در ارتباط با آخرین وضعیت خود، اظهار کرد: خودم را برای حضوری موفق در مسابقات جوانان جهان حاضر می کنم. اصلی ترین هدفم به اوج رساندن توانایی بدنم است که بتوانم تمریناتم را برای شرکت در مسابقه جوانان جهان پیش […]