آکادمی تکواندو شهرداری تبریز مولد فرهنگ و آموزش است

حامد جعفری در گفتگوی اختصاصی با تبریز پویا در خصوص عملکرد آکادمی تکواندو شهرداری تبریز عنوان کرد: ایجاد فضا و بستر برای آموزش همگانی و رشد نوجوانان و جوانان در این ورزش و هنرهای رزمی از جمله اهداف اکادمی تکواندو شهرداری تبریز است.
او با اشاره به وجود بعضی ناهنجاریهای اجتماعی که می تواند در بعضی از مناطق تبریز حاکم باشد، افزود: سعی کرده ایم که در این مناطق انرژی نوجوانان و جوانان برای آموزش و ورزش به کار گرفته شود تا مسیر درست و آینده داری پیش رو داشته باشند.
جعفری با بیان اینکه بر اساس نظریه جامعه شناسان، عمده ناهنجاریهای اجتماعی در جامعه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ شب اتفاق می افتد، بیان کرد: حرکت هوشمندانه آکادمی تکواندو شهرداری تبریز این است که در این ساعات از روز، زمان انجام تمرینهای تکواندو باشد تا اخلاق، فرهنگ و ورزش به روح نوجوانان و جوانان تزریق شود.
مدیر آکادمی تکواندو شهرداری تبریز با اشاره به فعالیت آکادمی در دو حوزه آموزشی و حرفه ای، اظهار کرد: ما از جمله معدود باشگاه هایی هستیم که چهار کلاس تایم اختصاصی عصر ویژه بانوان داریم و همچنین چند کلاس آموزشی و حرفه ای برای آقایان برگزار می کنیم.
او گفت: سهیل ابوالقاسم پور قهرمان کشور و امیررضا سفرخانلو که در سن نوجوانی در لیگ برتر بزرگسالان حضور دارد به همراه فرشاد عبادزاده و امیرحسین بزرگی از قهرمانان کشوری هستند که از همین آکادمی تکواندو شهرداری تبریز به ورزش استان و کشور معرفی شده اند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شهرداری در زمینه ورزش همگانی فعال تر باشد

یکشنبه 27 مهر 1399
به گزارش تبریز پویا، شهرام دبیری امروز در دویست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با تبریک حلول ماه ربیع‌الاول، اظهار کرد: حلول ماه ربیع الاول را خدمت همه شهروندان تبریک عرض می کنم و امیدوارم که شادی و نشاط در جامعه حکمفرما شود. او با اشاره به فرا […]