ورزش روشندلان نیازمند حمایت بخش خصوصی است

رییس هیات ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان آذربایجان شرقی، گفت: ترویج و اشاعه ورزش همگانی و قهرمانی روشندلان در استان می‌تواند با حمایت بخش‌های خصوصی و خیرین پررنگ‌تر و پربارتر باشد.

به گزارش تبریز پویا،خسرو سلیمی نیا افزود: انتظار داریم بخش‌های خصوصی و خیرین قدمی در راستای بهبود کیفیت ورزش روشندلان بردارند و این کار مطمناً با تعامل سازنده و با استفاده از ظرفیت‌ها و ایجاد احساس آرامش و امنیت امکان پذیر خواهد بود و شرایط بهتری برای این ورزشکاران عزیز روشندل محیا و در نهایت به توسعه ورزش نابینایان و کم بینایان در سراسر آذربایجان شرقی کمک خواهد کرد.
رئیس هیأت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ورزشکاران نابینا و کم بینای شهرستان‌های سطح استان در زیر مجموعه هیأت نابینایان و کم بینایان استان فعالیت بهتری نسبت به سال‌های گذشته دارند، عنوان کرد: هیأت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان آذربایجان شرقی نسبت به سال های گذشته حضور متفاوت‌تری را در صحنه‌های مسابقات، اردوها، همایش‌ها و بخصوص برنامه‌های فرهنگی داشته است و ما در حال حاضر شناسایی و شکوفایی استعدادها در شهرستان‌ها را در اولویت کارهای خود قرار داده ایم.
سلیمی نیا یادآور شد: سیاست اصلی و راهبردی فعالیت‌های هیأت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان مبتنی بر همکاری و تعامل است و انتظار می‌رود متخصصان، کارشناسان، صاحب نظران، دانشجویان و علاقمندان به همکاری در این هیأت ورزشی قدم در میدان بگذارند که بی شک مشتاقانه منت دار این همکاری‌ها خواهیم بود.
وی اذعان داشت: از ۲۱ شهرستان استان آذربایجان شرقی پنج شهرستان در حوزه ورزش‌های نابینایان و کم بینایان فعال هستند که در تلاش هستیم تا هیأت‌های شهرستانی دیگری را جهت خدمت رسانی به افراد نابینا و کم بینای مناطق مختلف استان افزایش دهیم.
وی اظهار کرد: از صدا و سیما مرکز استان آذربایجان شرقی و رسانه‌ها دولتی و خصوصی در راستای معرفی فعالیت‌های هیأت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان و نیز فرهنگ سازی بین اقشار مختلف جامعه بخصوص افراد کم بینا و خانواده‌های این عزیزان جهت پیوستن به جمع ورزشکاران کم بینا همراه هیأت باشند.
سلیمی نیا را بیان اینکه روشندلان در شرایط ویژه‌ای به سر می‌برند، توضیح داد: خانواده‌ها رضایت چندانی برای آغاز فعالیت‌های ورزشی فرزندان خود با عنوان کم بینا ندارند در حالی که شرکت در این امر برای آحاد جامعه به ویژه روشندلان و کم بینایان از نظر اجتماعی و روحی بسیار لازم و مفید است و در همین خصوص از جمعی رسانه‌های دولتی و خصوصی خواهشمندیم همکاری‌های لازم را داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: ورزش همگانی پایه و اساس ورزش قهرمانی است و ما در شهرستان‌ها و کلانشهر تبریز توسعه ورزش‌های همگانی را اولویت کاری خود قرار داده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۲۰ موتورسوار خارجی در مسابقات " اندرو" تبریز شرکت می‌کنند

پنج‌شنبه 21 دی 1402
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون‌بن‌علی شهرداری تبریز گفت: ۲۰ موتورسوار خارجی و ۸۰ موتورسواری داخلی در مسابقات بین المللی موتورسواری اندرو در تبریز شرکت می‌کنند.