جشنواره هدف روحیه ورزشکاران را برای رسیدن به سطوح بالاتر تقویت می کند

به گزارش تبریز پویا، عطا اسکندرزاده با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره هدف اظهار کرد: خیلی وقت است که در استان از ورزشکاران تجلیل نشده و برگزاری این برنامه فرهنگی و ورزشی ایده بسیار خوبی است.
او عنوان کرد: من سابقه حضور در مسابقات جهانی اسکی روی چمن را دارم و در سال ۹۱  به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدم و در مسابقات آسیایی قهرمانان جهان مقام چهارم در رشته مارپیچ بزرگ و مقام پنجم در رشته مارپیچ کوچک را بدست آوردم.

این قهرمان اسکی گفت: از سن ۱۰ سالگی در رقابتهای مختلف مقام کسب کردم و عناوین دوم و سوم مسابقات نونهالان را در آن زمان از آن خود کردم. از سال ۸۷ تا ۸۹ قهرمان بلامنازع شهرنشینان کشور بودم. در سال ۸۸ در مسابقات قهرمانی کشور که در تبریز برگزار می شد بعد از استان البرز مقام دوم را کسب کردیم.

او ادامه داد: سال ۹۰ هم قهرمان مسابقات شهرنشینان کشور شدیم اما بدون احتساب امتیاز های آذربایجان شرقی تیم تهران اول شد و امتیاز تیم ما محاسبه نشد. چون آئین نامه فدراسیون بدین صورت بود که اگر در مسابقات شهرنشینان شرکت کنیم حق شرکت در مسابقات لیگ برتر کشور را نداریم. همین امر باعث شد که ما قید مسابقات شهرنشینان را بزنیم.

اسکندرزاده بیان کرد: اولین بار من و خانم متین و خانم شاهمرادپور توسط سرمربی بلغاری تیم ملی به عنوان اعضای تیم ملی جوانان ایران در مسابقات قهرمانی ۲۰۱۲ آسیا انتخاب شدیم و در این رقابتها شرکت کردیم. این یک افتخار بزرگی برای من و استانم بود.

او گفت: چند سالی هیئت اسکی که به ریاست آقای صمد صور بود به جای پیشرفت از بقیه شهرها عقب ماند و من انگیزه خود را برای ادامه در رشته اسکی از دست داده بودم. تبریز در زمانی نه چندان دور در اسکی جزو سه شهر برتر بود اما مدتهاست که از رقبا عقب افتادیم و هم اکنون جایگاه پنجم را در بین شهرها داریم.

برترین ورزشکار اسکی اظهار کرد: بعد از تغییر و تحولات هیئت که اکنون دست آقای هنرور است دوباره برگشتیم که بدون حاشیه و بی سر و صدا تمرین های خود را از سر بگیریم و امیدوارم در کنار ما نفرات جوان تر رشد کنند و برای ورزش استان افتخار آفرین باشند.
او گفت: اگر حمایتهای مسئولان ورزش استان و هیئت اسکی نباشد، موفقیتی در این رشته محقق نخواهد شد. از همه مسئولان برگزارکننده جشنواره هدف و مربیان زحمت کشی که برای رشد و شکوفایی ورزش استان تلاش می کنند بخصوص مربی خوبم آقای مشعشعی تشکر و قدردانی می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جشنواره هدف عامل پیشرفت ورزش استان می شود

پنج‌شنبه 2 مرداد 1399
به گزارش تبریز پویا، زهرا علی بیگی درباره اهمیت برگزاری جشنواره هدف گفت: فضای ورزش نیاز به تزریق نشاط و انگیزه دارد. چشنواره هدف با ایجاد این فضا، راه پیشرفت ورزشکاران را هموار می کند. او افزود: انگیزه و نشاط، دو رکن اصلی برای ورزشکاران است، برگزاری چنین برنامه های […]