سطح فنی دوازدهمین دوره لیگ برتر خوب بود

سجاد ممی زاده در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر هاکی باشگاهای کشور که با حضور هشت تیم در تهران برگزار شد، کیفیت خوبی داشت و ما در حضور تیم های قدر، توانستیم مقام سوم را کسب کنیم.

او ادامه داد: در این وضعیت اقتصادی و وجود کرونا شرایط خوبی برای ما ایجاد شد که توانستیم در این مسابقات شرکت کرده و صاحب مقام سوم شویم و من از رئیس محترم هیئت هاکی استان به دلیل فراهم کردن این شرایط تشکر می کنم.

مقام سوم آسیا در بخش چمن در کشور هنگ کنگ، مقام اول تورنمنت بین‌الملی زاگرب کرواسی، دو دوره قهرمانی لیگ برتر هاکی باشگاه های کشور با تیم نفت و گاز گچساران، مقام سوم لیگ برتر با تیم شهرداری ارومیه و کاپیتانی تیم هاکی استان آذربایجان شرقی (مانی خالق ایرانیان) در دوره اخیر لیگ برتر از جمله سوابق سجاد ممی زاده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دیوار بین مسئولان و پاکبانان را به وسیله ورزش برداشته ایم/ اولین مدرسه فوتبال فرزندان پاکبانان در تبریز ایجاد شده است

یکشنبه 24 اسفند 1399
محمد علیزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تبریز پویا در ارتباط با ایجاد مدرسه فوتبال رایگان برای فرزندان پاکبانان، بیان کرد: با دستور مدیرعامل محترم سازمان آقای دکتر اصغری اولین مدرسه فوتبال رایگان ایران در سال ۹۴ زیرنظر واحد تربیت بدنی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز تشکیل شد و […]