تبريز مهد دوچرخه سوارى کشور است

سعيد صفرزاده در گفتگو با پایگاه خبری تبريز پويا اظهار کرد: دعوت از هشت دوچرخه سوار به تیم ملی و حضور در لیست نهایی كاملاً به نظر و صلاحديد كادر فنى تيم بستگى دارد و من هم مثل بقیه هم تیمی هایم تمام سعى ام را می کنم تا نماينده شايسته ای براى استان و كشورمان باشم.

او در خصوص آمادگى خود در اردوی تيم ملى گفت: با توجه به اينكه ما در فصل بدنسازى هستیم، این اردو نیز براى بدنسازى و دوچرخه سواری بصورت همزمان برگزار می شود كه استارت خوبى براى تيم ما خواهد بود. اردوی دوم نیز باید ما را براى ماراتن هاى طولانى مدت آماده كند.

این دوچرخه سوار با تجربه تبریزی عنوان کرد: آخرين مسابقه ای كه در آن حضور داشتم مرحله دوم ليگ برتر بود كه شهريور ٩٩ در تبريز برگزار شد و بعد از آن به علت شيوع گسترده بيمارى منحوس كرونا، هيچ مسابقه و يا اردويى برگزار نشده است.

او در مورد شانس قهرمانی کشورمان در مسابقات آسيايى گفت: اگر همه شرايط به صورت ايده آل پيش برود مي توانيم در رشته تايم تريل تيمى مدال کسب كنيم. در مورد رشته استقامت با توجه به اين كه فاكتورهاى زيادى از جمله کشور میزبان در اين رشته مهم است، هنوز چیزی قابل پیش بینی نیست چون فعلاً كشور ميزبان مشخص نشده است.

صفرزاده در مورد لغو تور ايران – آذربايجان در سال جاری اظهار کرد: اين تور بهترين تورنمنت دوچرخه سواری ايران است كه شهرت جهانى دارد اما امسال بخاطر بيمارى كرونا بعد از ٣٤ سال برگزار نشد. ما اميدواريم كه اين وقفه ايجاد شده مسئولان و متوليان رشته دو چرخه سوارى را دچار سستى نكند و آنها سال بعد با شكوه بيشترى اين تور را برگزار كنند.

او گفت: هيئت دوچرخه سوارى تا جايى كه در حيطه مسئوليت و توانايى هاش بوده، حامى دوچرخه سواران بوده است اما انتظار داریم براى نتيجه گيرى بهتر ركابزنان و حل مشكلات هيئت و کاهش دغدغه های مالى دوچرخه سواران، اسپانسر جذب شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آکادمی شهرداری تبریز ستاره ساز رشته تکواندو است/ تلاش برای همگانی کردن رشته المپیکی

چهارشنبه 1 بهمن 1399
حامد جعفرى امروز در گفتگو با پایگاه خبری تبريز پويا اظهار کرد: در يك سال اخير و با وجود بيمارى منحوس كرونا، حتى يك روز هم تمريناتمان را تعطيل نكرديم و با حمايت سازمان فرهنگى، اجتماعی و ورزشى شهردارى تبريز موفق به سرپا نگه داشتن آكادمى تكواندو شهردارى شده ایم […]