اعلام اسامی نامزدهای برترین ورزشکار سال 98 آذربایجان شرقی در بخش انتخاب مردمی

به گزارش تبریز پویا، اعضای کمیته داوران جشنواره سالانه هدف روز گذشته تشکیل جلسه دادند تا اسامی نامزدهای حاضر در نظرسنجی مردمی این جشنواره را مشخص کنند.

در این جلسه و بر اساس نظر داوران جشنواره، پنج ورزشکار آقا و پنج ورزشکار خانم در بین نامزدهای این بخش قرار گرفته اند.

بر این اساس در بخش آقایان، مهدی پیرجهان از رشته دو و میدانی، میرهاشم حسینی از رشته تکواندو، فرهاد فخیم از رشته فوتسال، میلاد وزیری از رشته تیراندازی با کمان و پرویز هادی از رشته کشتی حضور دارند.

در بخش بانوان نیز ناهیده اسدی از رشته بسکتبال، فاطمه بابایی از رشته بدمینتون، زهرا نعمتی از رشته کوهنوردی، آیتک سلامت از رشته والیبال و لیلا زارع زاده از رشته شطرنج و نابینایان قرار گرفته اند.

برترین ورزشکار آقا و خانم سال 98 آذربایجان شرقی در بخش انتخاب مردمی، با نظرسنجی عمومی انتخاب می شود و علاقه مندان می توانند با شماره گیری کد دستوری #1233*1*6655* به گزینه مورد نظر خود رای بدهند.

برترین های ورزش استان در دو بخش انتخاب داوران و انتخاب مردمی معرفی می شوند و علاوه بر انتخاب مردمی، کمیته داوران نیز برترین های این جشنواره در بخش ورزشکار، مربی، داور و پدیده را تعیین می کند.

نخستین جشنواره هدف به منظور انتخاب برترین های سال 98 ورزش آذربایجان شرقی توسط موسسه رسانه ورزش تبریز و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری تبریز در حال برگزاری است و مراسم اختتامیه آن، هفته آینده در محل سالن همایش های بین المللی خاوران برگزار خواهد شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نظرسنجی انتخاب برترین ورزشکاران استان آغاز شد

چهارشنبه 15 مرداد 1399
به گزارش تبریز پویا، امیر کوین با بیان اینکه جلسه داوری جشنواره هدف هفته گذشته برگزار شد، گفت: پنج ورزشکار برتر در بخش ورزشکاران مرد و پنج ورزشکار برتر در بخش ورزشکاران زن به عنوان برترین ها انتخاب شدند. او افزود: این 10 ورزشکار به عنوان نامزد برترین ورزشکار منتخب […]