انسان محوری، رسالت اصلی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری

اصغر آدی بیگ در گفتگو با تبریز پویا در خصوص احداث پیاده راه ها و مسیرهای دوچرخه سواری در شهر تبریز گفت: رسالت سازمان حمل و نقل و ترافیک بر این پایه است که تبریز را به سمت انسان محور بودن هدایت کنیم. اصلی ترین کار این سازمان بحث هوای پاک و کاهش تردد خودروها در فضای شهری و همچنین پیاده راه سازی برای رفاه حال شهروندان است.

او افزود: احداث پیاده راه ارک و شهریار ولیعصر (عج) از جمله طرح هایی بود که با موفقیت انجام شد. طرح های دیگری نیز در دست اقدام است که پس از اخذ مجوزهای لازم از شهرداری و شورای شهر بزودی اجرایی می شود. سعی بر این است که ساخت پیاده راه در فضاهای شهری و به دنبال آن ساخت رینگ هایی برای دوچرخه سواری ادامه یابد.
آدی بیگ از احداث پیاده راه هایی در شهرک پرواز و پارک منظریه و چند پیاده راه جدید خبر داد و گفت: امیدواریم بزودی از پیاده راه شهرک پرواز و رینگ دوچرخه ای که در این طرح آماده شده بهره برداری کنیم.

او با اشاره به اقدامات این سازمان در آماده سازی مسیر دوچرخه سورای پارک منظریه، افزود: بحث مسیر دوچرخه را می خواهیم بصورت بلوک، بلوک در سطح شهر انجام دهیم و همه این مسیرها را به رینگ اصلی اتصال دهیم و اولویت سازمان اجرایی کردن این پروژه هاست.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهری در خصوص پویش های یکشنبه های احترام به قانون و سه شنبه های بدون خودرو اظهار کرد: مردم از اجرایی شدن پویش سه شنبه های بدون خودرو استقبال چشمگیری کردند و ما از طریق فضای مجازی توانستیم نظرات شهروندان را در خصوص این پویش ها بدانیم و این طرحها همچنان اجرایی و مداوم است.

او اضافه کرد: پویش یکشنبه های احترام به قانون نیز توسط نیروی محترم پلیس راهور در سطح شهر رصد می شود و از قانون مدارترین شهروندان در شبکه تلویزیونی سهند، تقدیر بعمل می آید. این سازمان شهروندان را تشویق به اجرایی نمودن این پویش ها می کند و جوایزی را در این راستا برای شهروندان عزیز در نظر می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حاضرم بقیه جانم را هم فدای کشور و اسلام کنم/ تلاش می کنیم نابینایان مقام کسب کنند تا به وضع آنها رسیدگی شود

یکشنبه 6 مهر 1399
خسرو سلیمی نیا در گفتگو با تبریز پویا، در خصوص فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس تبریک گفتنی است چون ملت‌مان با دست خالی مقابل ملتهای مختلف مقاومت کرده و اجازه ندادند نظام و کشور سقوط کند. او ادامه داد: من نیز در این راه، چشم […]